دانلود آهنگ بسیار زیبای ایوان بند به نام منو دریاب با بالا ترین کیفیت

Download New Music Evan Band Mano Daryab

آهنگ منو دریاب ایوان بند کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Mano Daryab

دانلود آهنگ منو دریاب با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ منو دریاب با صدای ایوان بند

ترانه: حدیث دهقان, تنظیم: امیربهادر دهقان

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ منو دریاب ایوان بند

دل به تو بستمو ول نکن دستمو آخه این دل همه چیزه یه آدمه

آخ با چه لذتی به همین راحتی سر تو من بهم میزنم با همه

بگی جونم برات بین من با چشات راز مخفی و پنهونه یه رابطس

پیشم هر روز بمون نه یه روز در میون تو واسم واجبی آخه مث نفس

قفلم من رو چشات بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب

اصلا هرچی غمو عالم و آدمو دیگه ول کن منو دریاب

قفلم من رو چشات بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب

اصلا هرچی غمو عالم و آدمو دیگه ول کن منو دریاب

رونده دلم وامونده دلم تو هرجوری میتونی راه بیا با من حساس

جایی نرو تنهایی نرو دلمو خالی میکنم برات جای تو اینجاست

قفلم من رو چشات بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب

اصلا هرچی غمو عالم و آدمو دیگه ول کن منو دریاب

قفلم من رو چشات بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب

اصلا هرچی غمو عالم و آدمو دیگه ول کن منو دریاب

آهنگ منو دریاب ایوان بند