دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ گرداب با صدای محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ بسیار زیبای محسن ابراهیم زاده به نام گرداب با بالا ترین کیفیت

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh Gerdab

آهنگ گرداب محسن ابراهیم زاده کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Gerdab

دانلود آهنگ گرداب با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ گرداب با صدای محسن ابراهیم زاده

ترانه و موزیک: محسن ابراهیم زاده , تنظیم: مصطفی مومنی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ گرداب محسن ابراهیم زاده

نفسم به نفست بنده دیگه بسه

غم چشماتو نبینم واسه من مقدسه

دل من به دل تو هنوز احساس داره

به چشات هنوزم علاقه ی خاص داره

اونی که میمونه واسه من دل ناب داره

اونی که میمونه مثل من تب و تاب داره

موج موهات داره منو میکشونه چون گرداب داره

همه اینو میدونن تو واسم عزیز جونی

دل منم شک نداره که تو واسه دلم میمونی

از وقتی که دیدمت تورو فهمیدم واسم میمونی

از این اخلاقا ندارم که بگم دوست دارم زبونی

همه اینو میدونن تو واسم عزیز جونی

دل منم شک نداره که تو واسه دلم میمونی

از وقتی که دیدمت تورو فهمیدم واسم میمونی

از این اخلاقا ندارم که بگم دوست دارم زبونی

تن بی جونمو با اومدن احیا کردی

خودتو بدجوری توی این دلم جا کردی

تو اومدی دل متروک منو دریا کردی

اونی که میمونه واسه من دل ناب داره

اونی که میمونه مثل من تب و تاب داره

موج موهات داره منو میکشونه چون گرداب داره

همه اینو میدونن تو واسم عزیز جونی

دل منم شک نداره که تو واسه دلم میمونی

از وقتی که دیدمت تورو فهمیدم واسم میمونی

از این اخلاقا ندارم که بگم دوست دارم زبونی

همه اینو میدونن تو واسم عزیز جونی

دل منم شک نداره که تو واسه دلم میمونی

از وقتی که دیدمت تورو فهمیدم واسم میمونی

از این اخلاقا ندارم که بگم دوست دارم زبونی

آهنگ گرداب محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ سیم آخر با صدای رضا شیری

دانلود آهنگ بسیار زیبای رضا شیری به نام سیم آخر با بالا ترین کیفیت

Download New Music Reza Shiri Sime Akhar

آهنگ سیم آخر رضا شیری کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Sime Akhar

دانلود آهنگ سیم آخر با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ سیم آخر با صدای رضا شیری

موزیک و ترانه: آرشAP ,تنظیم: سعید سام

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ سیم آخر رضا شیری

بازم امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت

با من این دلم دوباره دارم میزنه به سیم آخر

تا تو بازم بیای و ببینی با نبودت داری دنیامو میگیری

سوت و کوره در و دیوار خونه تو که دنیامو میبینی میبینی

چرا نمیخوای منو چرا نمیای بیا و بازم همون دنیارو بیار

چرا نمیخوای منو ای داد بی داد دیوونه من موندم و این دنیای بیمار

دنیای بیمار

با من دل همش بی تاب و بازم بهونتو میگیره

بازم بخون در گوش من بذار بازم بارون بگیره

تا تو بازم بیای و ببینی با نبودت داری دنیامو میگیری

سوت و کوره در و دیوار خونه تو که دنیامو میبینی میبینی

چرا نمیخوای منو چرا نمیای بیا و بازم همون دنیارو بیار

چرا نمیخوای منو ای داد بی داد دیوونه من موندم و این دنیای بیمار

دنیای بیمار

آهنگ سیم آخر رضا شیری

دانلود آهنگ دوست دارم با صدای بابک تسلیمی

دانلود آهنگ بسیار زیبای بابک تسلیمی به نام دوست دارم با بالا ترین کیفیت

Download New Music Babak Taslimi Dooset Daram

آهنگ دوست دارم بابک تسلیمی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Dooset Daram

دانلود آهنگ دوست دارم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ دوست دارم با صدای بابک تسلیمی

میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ دوست دارم بابک تسلیمی

دست رو قلبت بذار بگو مال منی تو فقط توو جهان ایده آل منی

کاش میشد با دلم مهربون شی یکم کاشکی میشد ی بار در گوشت بگم

دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم

دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم

تو تموم رفتارات کوچیکترین کارات جذابیت داره

من واسم توو این دنیا احساس تو تنها اهمیت داره دل من تنهات نمیذاره

دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم

دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم

بگو دوسم داری بگی حظ بخوایی اخلاقمم من عوض میکنم

زندگیمو میدم پای این آرزو من گوشم با تویه آره عشقم بگو

دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم

دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم

آهنگ دوست دارم بابک تسلیمی

دانلود آهنگ کوبار با صدای محمد معتمدی

دانلود آهنگ بسیار زیبای محمد معتمدی به نام کوبار با بالا ترین کیفیت

Download New Music Mohammad Motamedi Koobaar

آهنگ کوبار محمد معتمدی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Koobaar

دانلود آهنگ کوبار با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ کوبار با صدای محمد معتمدی

این آهنگ تیتراژ سریال کوبار می باشد.

آهنگ: بهزاد عبدی , ترانه: غلامرضا طریقی , اجرا: ارکستر ناسیونال اوکراین

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ کوبار محمد معتمدی

بر لوح دل من غزل عشق نوشته ذرات وجودم همه با عشق سرشته

ای فاصله ی پای من و بال فرشته ای عشق ای عشق ای عشق

با این دل چون آهن چه کردی با من چه کردی با من چه کردی

از روز خلقت با من که کشتم بودی که بودم هستی که هستم

آتش به جانم کردی تو کردی آوازه خوانم کردی تو کردی

بر لوح دل من غزل عشق نوشته ذرات وجودم همه با عشق سرشته

ای فاصله ی پای من و بال فرشته ای عشق ای عشق ای عشق

روحی دوباره در من دمیدی نقش جهان را در من کشیدی

راز تمام افسانه هایی بال تمام پروانه هایی جان خراب ویران هایی

آیینه دار زیبا و زشتی هم در سرشتی هم سرنوشتی

هم در سرشتی هم سرنوشتی

آهنگ کوبار محمد معتمدی

ریمیکس ۲۶ بازار دی جی کیا

ریمیکس ۲۶ بازار دی جی کیا رادیو جوان DJ Kia

میکس جدید بازار دی جی کیا رادیو جوان

ریمیکس جدید ۹۷ DJ Kia

ریمیکس آهنگ های خارجی دیپ هاوس

Bazaar with DJ Kia Episode 26

ریمیکس 26 بازار دی جی کیا رادیو جوان DJ Kia

Artist: DJ_Kia – Podcast: #Bazaar – Episode: 26 – Genre: DeepHouse

لیست آهنگهای موجود در ریمیکس ۲۶ بازار دی جی کیا

Nancy Sinatra – Bang Bang

Robin Schulz – Sun Goes Down

Radiohead – Creep

Qudes – Big Book

Eli Fara – Sonata

Corge Michaels Careless

Phil Collin – In The Air Tonigh

Auslum Ari – Treasure

Super Sako – Mi Gna

Mark Eliyahu – Journey

Dikanda – Ederleiz

Era – Ameno

Edward Maya – Stereo Love

Charlie Puth – Attention

The Police – Every Breath You Take

ریمیکس ۲۶ بازار دی جی کیا رادیو جوان DJ Kia

دانلود آهنگ صبر ۲ با صدای شایع

دانلود آهنگ بسیار زیبای شایع به نام صبر ۲ با بالا ترین کیفیت

Download New Music Shayea Ft. Justina Sabr 2

آهنگ صبر 2 شایع به همراه پخش آنلاین آهنگ Sabr 2

دانلود آهنگ صبر ۲ با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ صبر ۲ با صدای شایع

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ صبر ۲ شایع

خانومی کن و صبر کن بازم
میدونم هر نری رسید مرد شد واست
میدونم مجبور میکنی خودتو

مبادا این بی معرفتا مجبور باشن
میدونم میشوری میسابی میپزی
اینهمه صبرت به یه سایه می ارزید

میگن سایه ی یه مرد رو سرته
نمیگن چقدر آفتاب لای بی کسی
هه

بغل اینهمه سفره چیدنت
روتو اینوری کن یه ذره خوب ببینمت

چرا تو نشدی مثه این هرجا
یه کم مردی با پول خورده میخره

آ.. نمیتونستی مگه
تو لد نیستی مگه ؟
کاش یه ذره ام تورو میشنیدنت
کاش بگی من یه زنم همه ریختین سرش

این قلب سرد من همیشه برف روشه
یه دل که پاک و ساده ست و کلی حرف توشه
همینه ثروت من منی که توی قلبم

یه جنگل خزون پر از درخت زرد پوشه

خستم از اینهمه حرف
از اینهمه ضعف
چقدر بالا سر بینم یه سقف

تقصیر تو نیست
اگه چشام میشه تیره و خیس چون
دنیای آرزوهام تو چشای هیز تو نیست

زنه دیگه
ضعیفه
از زن کمترم مگه
مثل یه مرد میمونه
خواب زن چپه

هه
چه خبر؟
چه خبر از صدای در نیومدت
چه خبر از پشت به من گرم تو
هنو اندازه کافی مرد نبودنم
اون از بچگیات که با رگ گردن بابا هم اتاقی شد

اینم از زن بودنت که هر روز میخورد و نمیفهمید از کجا میخورد
هه
میون اینهمه چشم
که بی راه چرخید تورو پوشندن همش
چقدر دست دست میزنه بهت

چقدر دیگه هیچی نمونده ازت
چقدر همیشه حق با تو نی
چقدر چشم گفتی فقط از سر وا کنی

دل تو تو گرمای خونه سرما دادی
چقدر ساختی و چقدر هی تنها شدی

این قلب سرد من همیشه برف روشه

یه دل که پاک و ساده ست و کلی حرف توشه
همینه ثروت من منی که توی قلبم
یه جنگل خزون پر از درخت زرد پوشه

خستم از اینهمه حرف
از اینهمه ضعف
چقدر بالا سر بینم یه سقف
تقصیر تو نیست

اگه چشام میشه تیره و خیس چون
دنیای آرزوهام تو چشای هیز تو نیست

مگه چند روزه کلش
بلند شو یکم موهاتو شونه کنش
یه آبی به سر و روت بزن
انقدر غریبگی نکن تو خونه خودت
اصن بلند بلند بخند بدون اجازه ی هیشکی تو شهر بچرخ
چون خانومی صداتو نبر
هر حرف داری تو جمع بزنو

لااقل خودت هوای خودتو داشته باش
از کمد درار اون کفشتو که پاشنه داشت

برو جلو آینه به خودت برس
اون دختر سرحال قدیمو راش بنداز
فکر نکن به هیچی اصن
یه مدت سر به هیشکی نزن

یه صبر ازت مونده فقط
نذاری اونم بگیرن ازت

این قلب سرد من همیشه برف روشه
یه دل که پاک و ساده ست و کلی حرف توشه
همینه ثروت من منی که توی قلبم
یه جنگل خزون پر از درخت زرد پوشه
خستم از اینهمه حرف

از اینهمه ضعف
چقدر بالا سر بینم یه سقف

تقصیر تو نیست
اگه چشام میشه تیره و خیس چون
دنیای آرزوهام تو چشای هیز تو نیست

آهنگ صبر ۲ شایع

ریمیکس سیزده بدر دی جی امین

ریمیکس ۱۳ بدر ۹۷ با دی جی امین

ریمیکس جدید دی جی امین ۹۷

دی جی امین مرمری ۱۳۹۷

ریمیکس جدید DJ Amin به نام ۱۳Bedar Mix 1397

۱۳Bedar Mix 1397 with DJ Amin

ویژه برنامه سیزده بدر سال ۱۳۹۷ دی جی امین

ریمیکس سیزده بدر دی جی امین - ریمیکس 13 بدر 97 با دی جی امین


Artist: DJ Amin – Podcast: 13 Bedar Mix 1397 – Year: 1397 – Genre:  Persian

لیست آهنگهای موجود در ریمیکس دی جی امین ۱۳Bedar Mix 1397

Hoorosh Band – Mah Pishooni

Shahab Mozaffari – Delbarito Kamtaresh Kon

Shahab Tiam – Manoto

Sami Beigi – Ey Joonam

Kamy R – Nazdike Man

Hamid Asghari – Ashegh Shodam

Puzzle Band – Deldade

Black Cats – Booseh

Mohammad Alizadeh – Zendegi

Bijan Mortazavi – Eshveh

Ebi – Jabeye Javaher

Morteza – Dobare Eshgh

Pyruz – Baby Joon

Shohre – Tab

Black Cats – Bia Bia

Aref – Ki Behtar Az To

Leila Forouhar – Ba Tou

Behnam Bani – Che Bekhay Che Nakhay

Babak Jahanbakhsh – Paryzad

Faramarz Assef – Haji 3

Morteza Ahmadi – Shamsol Emareh

Farzin – Engar na Engar ( Live in concert )

Martik – Age Bargardi

Fataneh – Na Mehraboon

Omid Hajili – Yar Yar

Shohreh – Dele Bi Gharar

Saman – Shamdoony

Shahram Shabpareh – Pariya

Shahram Kashani – Hame Migan

Behnam Bani – Ghorse Ghamar

Mahasti – Az Khoda Khaste

ریمیکس سیزده بدر دی جی امین – ریمیکس ۱۳ بدر ۹۷ با دی جی امین

دانلود آهنگ حیف با صدای محمدرضا گلزار

دانلود آهنگ بسیار زیبای محمدرضا گلزار به نام حیف با بالا ترین کیفیت

Download New Music Mohammadreza Golzar Heif

آهنگ حیف محمدرضا گلزار کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Heif

دانلود آهنگ حیف با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ حیف با صدای محمدرضا گلزار

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ حیف محمدرضا گلزار

حیف عمری که گذاشتم پای تو تو

که خوبه حال تو من شکستم جای تو

حیف هرچی آرزو کردم برات چند

سالو صبر کنم تا فکرت از سرم دراد

حیف روزایی که ترسیدم نمونی

من عوض شدم برا تو تو همونی

تو از اول مال این حرفا نبودی

حیف  روزایی که ترسیدم نمونی

من عوض شدم برا تو تو همونی

تو از اول مال این حرفا نبودی

انگاری آخراشه خوشی نیومده به ما

یادته اون اولا بگو عوض شدی چرا

من که هیچوقت روی تو بلند نمیشدش صدام

یادته گفتم بهت جایی نری بدون من

گفتی نمیتونیم مگه میشه بدون هم

از اونهمه خاطره نموند حتی یدونه هم

حیف روزایی که ترسیدم نمونی

من عوض شدم برا تو تو همونیتو

از اول مال این حرفا نبودی

حیف روزایی که ترسیدم نمونی

من عوض شدم برا تو تو همونی

تو از اول مال این حرفا نبودی

آهنگ حیف محمدرضا گلزار

دانلود آهنگ جانان با صدای علی اصحابی

دانلود آهنگ بسیار زیبای علی اصحابی به نام جانان با بالا ترین کیفیت

Download New Music Ali Ashabi Janan

آهنگ جانان علی اصحابی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Janan

دانلود آهنگ جانان با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ جانان با صدای علی اصحابی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ جانان علی اصحابی

من با هر نفسم توی فکر توام اینقدر

که حواسم نیست به حال خودم

فکر دیدن تو روز و شب با من

اسم تو همه جا روی لب با من

با تو و یادت عاشقانه منم پای عشق تو بی بهانه منم

جانانم تویی بارانم تویی

میخوانم تویی تو

دیوانه منم ویرانه منم

می خانه منم من

دعای هر شب من دعای بارونه

آخه کسی نمیدونه عشق تو مثل بارونه

بیا ببار ای یار دوباره روی سرم بیا و مثل هوا بمان دورو برم

جانانم تویی بارانم تویی

میخوانم تویی تو

دیوانه منم ویرانه منم

می خانه منم من

جانانم تویی ، بارانم تویی

دیوانه منم ، دیوانه

آهنگ جانان علی اصحابی

ریمیکس هیپ هاپ دی جی پی اس نوروز ۱۳۹۷

ریمیکس جدید دی جی پی اس ۹۷

ریمیکس جدید DJ PS به نام Hip Hop Norooz 97 Mix

Hip Hop Norooz Mix Special with DJ PS

ریمیکس هیپ هاپ دی جی پی اس نوروز ۱۳۹۷

Artist: DJ PS – Podcast: Norooz Mix 1397 – Year: 1397 – Genre: HipHop

لیست آهنگهای موجود در ریمیکس دی جی پی اس Hip Hop Norooz Mix

Sogand – Yadesh Bekheir

Erfan – Haleh Man Khoobeh

Wantons – Fada Saret

TM Bax – Dokhtaraye Dad

Behzad Leito & Poobon – Manoto

Behzad Leito ft Anita – Hamintori

Erfan & Ho3ein – Mano natarsoon

Sohrab MJ – Tahe Khat

Wantons – Doe Sob

Alireza JJ, Sijal & Nassim – Hese Lamese (Ft Sami Low)

Xaniar – Midoonestam Miri

Behzad Leito – Peida Nakardam (Ft Anita)

Sogand – Chikaret Kardam

Octave – Tabestooname (Ft Morvarid)

Zedbazi – Zamin Saafe

Yas – Bande Naaf Ta Khatte Saaf (Ft Moer)

Ho3ein – Khat Keshidam Doram (Ft Canis)

Sohrab MJ ft Mehrad Hidden – Ma

Sepehr khalse & Siavash Rad – Modele khodam

Behzad Leito – To Chi Baalaaei

Various Artists – Hangover

ریمیکس هیپ هاپ دی جی پی اس نوروز ۱۳۹۷