دانلود آهنگ بسیار زیبای مجتبی دربیدی به نام ماه شب تار با بالا ترین کیفیت

Download New Music Mojtaba Dorbidi Mahe Shabe Tar

آهنگ ماه شب تار مجتبی دربیدی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Mahe Shabe Tar

دانلود آهنگ ماه شب تار با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ ماه شب تار با صدای مجتبی دربیدی

ترانه و موزیک: نیلوفر منصوری, تنظیم: سعید ساشا

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ ماه شب تار مجتبی دربیدی

دستمو میگیره میکشه باد آروم و قراری نیس دیگه باهات

سمت موهات میام دره ی سیاهه سمت چشات دو تا دریای ناب

واستاده دلم پای دلت پا به پا نکن جان دلت

کاری میکنم که زندگی بشه ثانیه ثانیه به کام دلت

ای دل دیوونه درمون من یاره که میدونه درمون غم

اگه بودنشه بودنشه پای دل من موندنشه

ماه شب تاری و بس دار و نداری و بس دیوونه

مث من آخه تو دیوونه نداری و بس

ماه شب تاری و بس دار و نداری و بس دیوونه

مث من آخه تو دیوونه نداری و بس

حالت خوشگل نیم نگاهت قرص اون صورت مثل ماهت منو دیوونه ترم کرده

غمزه ی چشای دخترونت حرفای شیرین عاشقونت منو دیوونه ترم کرده

ماه شب تاری و بس دار و نداری و بس

دیوونه مث من آخه تو دیوونه نداری و بس

ماه شب تاری و بس دار و نداری و بس

دیوونه مث من آخه تو دیوونه نداری و بس

آهنگ ماه شب تار مجتبی دربیدی