دانلود آهنگ بسیار زیبای مرتضی اشرفی به نام چرا بیخودی دل ببندم با بالا ترین کیفیت

Download New Music Morteza Ashrafi Chera Bikhodi Del Bebandam

آهنگ چرا بیخودی دل ببندم مرتضی اشرفی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ

دانلود آهنگ چرا بیخودی دل ببندم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ چرا بیخودی دل ببندم با صدای مرتضی اشرفی

ترانه و موزیک: سینا پارسیان, تنظیم:میلاد بهشتی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ چرا بیخودی دل ببندم مرتضی اشرفی

عزیزم حق با توئه اینجا یا جای من یا توئه چیکارت کنم

تا تو هی یه روز در میون بیخیالم نشی

بذاری برم میرمو دل عاشقو مستو درگیرمو

ازت پس میگیرم به شرطی که تو قول بدی سد راهم نشی

دارم میرمو برنمیگردم عشقم توام چشم به راهم نشین

چرا بیخودی دل ببندم که بعدا به حالا بخندم

که بعدا به حسی که داشتم بهت تو تموم این سالا بخندم

چرا این همه ساده باشم که با اینکه از چشمت افتاده باشم

بهت فکر کنم بی خیالت نشم دل به چشمای تو داده باشم

مقصر منم یا تویی هنوز واسه من کل دنیا تویی

چقد پشت سرم حرفه عشقم میدونی دلیل این حرفا تویی

دارم میرمو برنمیگردم عشقم توام چشم به راهم نشین

چرا بیخودی دل ببندم که بعدا به حالا بخندم

که بعدا به حسی که داشتم بهت تو تموم این سالا بخندم

چرا این همه ساده باشم که با اینکه از چشمت افتاده باشم

بهت فکر کنم بی خیالت نشم دل به چشمای تو داده باشم

چرا بیخودی دل ببندم که بعدا به حالا بخندم

که بعدا به حسی که داشتم بهت تو تموم این سالا بخندم

چرا این همه ساده باشم که با اینکه از چشمت افتاده باشم

بهت فکر کنم بی خیالت نشم دل به چشمای تو داده باشم

آهنگ چرا بیخودی دل ببندم مرتضی اشرفی