دانلود آهنگ بسیار زیبای حسین توکلی به نام دل کش با بالا ترین کیفیت

Download New Music Hossein Tavakoli Del Kosh

آهنگ دل کش حسین توکلی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Del Kosh

دانلود آهنگ دل کش با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ دل کش با صدای حسین توکلی

ترانه: مریم ذاکری, تنظیم: امیر حیدری

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ دل کش حسین توکلی

مده آزار دلم رو دلم میگیره

میسوزونه دلو عشقی که عالم گیره

شده بیمار تو قلب و چشم دیوونه من نکن آزارش نکن آزارش

حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه

مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه

از عشق نگم برات که شدم

گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه

مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه

از عشق نگم برات که شدم گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

به خاطرت مردم و تنهام کجایی

بیا که سو نداره چشمام خدایی

بی تو که من عاشق و رسوام کجایی

به جز تو نیست توی سرم حال و هوایی

حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه

مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه

از عشق نگم برات که شدم گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه

مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه

از عشق نگم برات که شدم

گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

آهنگ دل کش حسین توکلی