دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود ریمیکس بسیار زیبای سینا درخشنده به نام دلدار با بالا ترین کیفیت

دانلود ریمیکس بسیار زیبای سینا درخشنده به نام دلدار با بالا ترین کیفیت

Download New Remix Sina DerakhshandeDeldar

ریمیکس آهنگ دلدار سینا درخشنده کیفیت ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین آهنگ Deldar

متن ریمیکس آهنگ دلدار سینا درخشنده

آخ یه دل دارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار

تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار

آخ یه دل دارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار

تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار

ریمیکس آهنگ دلدار سینا درخشنده

دانلود آهنگ من خالتورم با صدای سعید پانتر

دانلود آهنگ بسیار زیبای سعید پانتر به نام من خالتورم با بالا ترین کیفیت

Download New Music Saeed Panter Man Khaltooram

آهنگ من خالتورم سعید پانتر کیفیت 320 به همراه پخش آنلاین آهنگ Man Khaltooram

دانلود آهنگ من خالتورم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ من خالتورم با صدای سعید پانتر

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ من خالتورم سعید پانتر

آهنگ من خالتورم سعید پانتر

دانلود آهنگ گول عکسامو نخور با صدای علیشمس

دانلود آهنگ بسیار زیبای علیشمس به نام گول عکسامو نخور با بالا ترین کیفیت

Download New Music Alishmas Ft Kimia Goole Aksamo Nakhor

آهنگ گول عکسامو نخور علیشمس کیفیت 320 به همراه پخش آنلاین آهنگ Goole Aksamo Nakhor

دانلود آهنگ گول عکسامو نخور با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ گول عکسامو نخور با صدای علیشمس

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ گول عکسامو نخور علیشمس

 

آهنگ گول عکسامو نخور علیشمس

دانلود آلبوم ایران من همایون شجریان

آلبوم ایران من همایون شجریان Homayoun Shajarian Irane Man

دانلود آلبوم بسیار زیبای همایون شجریان به نام ایرانِ من با بالا ترین کیفیت

Download New Abum by Homayoun Shajarian – Irane Man

به زودی از نیوموزیکفا … آلبوم ۱۵ شهریور منتشر می شود

آلبوم همایون شجریان ایرانِ من Homayoun Shajarian Irane Man

Homayoun Shajarian – Irane Man

****

دانلود به صورت فایل زیپ | کیفیت ۳۲۰

به زودی از نیوموزیکفا … آلبوم ۱۵ شهریور منتشر می شود ( خرید اینترنتی )

متن آهنگ ایران من همایون شجریان

خوب شد دردم دوا شد … خوب شد

درد عشقت گر به عشقت مبتلا شد خوب شد

سبزه یار آمد عطر مسیحایی گیسوی نگار امد

قفل غزل باز شد هله در هله آواز پرستوی بهار آمد

خلدبرین آمد فصل شکوفایی رویای زمین آمد

کار دل عشاق سکه شد و سین محبت به سر سفره ی سین آمد

آلبوم ایران من همایون شجریان Homayoun Shajarian Irane Man

دانلود آهنگ غمگین افشین آذری به نام رفت

دانلود آهنگ بسیار زیبای افشین آذری به نام رفت با بالا ترین کیفیت

Download New Music Afshin Azari Raft

دانلود آهنگ غمگین افشین آذری به نام رفت

آهنگ رفت افشین آذری کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Raft

دانلود آهنگ رفت با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ رفت با صدای افشین آذری

ترانه: مصطفی ربیعی, موزیک: افشین آذری , تنظیم:مجید الماسی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ رفت افشین آذری

چی سرت آوردن دل دیوونه بسته گریه نکن آخه بی اقبال

باورم نکردی تو کشیدی منو به هوای مریض این جنجال

رفت که دلم بکنه دق رفت که مونده گریه و هق هق

رفت بشکنه دل عاشق تنها رفت

رفت چشمو بکنه خیس رفت

دیگه هیچی مهم نیست

رفت نگو چیزی دلم نیست تنها رفت

من که نمیفهمم مگه یه آدم چقدر می تونه پاشه بی احساس

برو تقصیر خودت رو گردن این و اون ننداز بی احساس

به من نگاه کن واسه ی

قطره به قطره ی اشک چشام تو مسئولی

واسه ی لحظه به لحظه ی درد و غمام تو مسئولی بی احساس

دلم یه شونه میخواد که بغضمو داد بزنم

بشکنم فاصله هارو مشت به دیوار بزنم

تن افسردگی هامو بشکنم دار بزنم مشت به دیوار بزنم

امشب این مسکنا هم کم نکرد آتیشمو دارم

از شدت این دوری شکنجه میشمو

دارم از شدت این دوری شکنجه میشمو کم نکرد آتیشمو

من که نمیفهمم مگه یه آدم چقدر می تونه پاشه بی احساس

برو تقصیر خودت رو گردن این و اون ننداز بی احساس

به من نگاه کن واسه ی

قطره به قطره ی اشک چشام تو مسئولی

واسه ی لحظه به لحظه ی درد و غمام تو مسئولی بی احساس

آهنگ رفت افشین آذری

دانلود آهنگ خیلى فورى با صدای شهاب تیام

آهنگ بسیار زیبای شهاب تیام به نام خیلى فورى با بالا ترین کیفیت

Download New Music Shahab Tiam Kheyli Fori

آهنگ شاد شهاب تیام به نام خیلی فوری

به زودی از نیوموزیکفا…

آهنگ خیلى فورى شهاب تیام کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Kheyli Fori

دانلود آهنگ خیلى فورى با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ خیلى فورى با صدای شهاب تیام

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ خیلى فورى شهاب تیام

آهنگ خیلى فورى شهاب تیام

ریمیکس دی جی پی اس ۸ قرامافون

ریمیکس ۸ قرامافون دی جی پی اس Gheramophone

رمیکس جدید قرامافون دی جی پی اس

ریمیکس جدید ۹۷ Gheramophone 

Gheramophone Dj Ps Episode 8

ریمیکس شاد قرامافون ۸

ریمیکس 8 قرامافون دی جی پی اس Gheramophone – ریمیکس دی جی پی اس 8

Artist: DJ_PS – Podcast: Gheramophone – Episode: 8 – Genre: Persian

لیست آهنگهای موجود در ریمیکس ۸ قرامافون دی جی پی اس

Shahab Mozaffari – Ma Bahalim

Saman Jalili – Ghalbe To

Sahar – Che Haliye

Masoud Sadeghloo – Mage Jange

Sina shabankhani – Range Sal

Sina Derakhshande – Deldar

Sasy – Che Pesari

Shahab Mozaffari & Ali Yasini – Vay Vay (DJ PS & Ehsan Foroutan Remix)

Majid Eslahi – Bashe Bashe

Amirhossein Eftekhari – Ziba Negara

Sina Shabankhani – Ey Yar

Edvin – Tala

Macan Band – Baziche (DJ Ardy Remix)

Emad Talebzadeh – Yare Dordoone

Tohi – Amazing (Ehsan Foroutan Remix)

Ahlam – Dele Divooneh

Mehrzad Amirkhani – Joonam

Hoorosh Band – Mah Pishooni

Martik – Ahooye Por Kereshmeh

Hamid Hiraad – Del Ey Del

Sandy – Halimeh

Farrux Raimov – Anjir

Hamed Pahlan – Pahlania

Meysam Ebrahimi – Joono Delam

Kamyar ft Aziz Weisi – Larzan

Mohsen Chavoshi – Beraghsa

ریمیکس ۸ قرامافون دی جی پی اس Gheramophone