شرکت تحقیقاتی
کاماسکار اعلام کرد: «آمار ماهانه صنعت جستوجوی اینترنتی نشان میدهد،
سهم گوگل از6.65 درصد به 4.65 درصد در ماه فوریه کاهش یافته است.»

سهم
گوگل در بازار جست و جوی اینترنتی در ماه فوریه کاهش پیدا کرد، این در
حالی است که این موتور جستوجو همچنان پیشتاز این بازار است.
به گزارش
گرداب
به نقل از ایسنا، شرکت تحقیقاتی کاماسکار اعلام کرد: «آمار ماهانه صنعت
جستوجوی اینترنتی نشان میدهد، سهم گوگل از 6.65 درصد به 4.65 درصد در
ماه فوریه کاهش یافته است.»
این درحالی است که سهم
موتور جستوجوی اینترنتی بینگ مایکروسافت با پنج دهم درصد افزایش به 6.13 درصد رسیده است.
در
این گزارش همچنین آمده است: «سهم موتور جستوجوی یاهو بر روی 1.16 درصد
در ماه فوریه ثابت ماند؛ موتور جستوجوی IACAI نیز در جایگاه چهارم این
بازار قرار گرفت و سهم آن 0.2 دهم درصد افزایش یافت و موتور جست و جوی
AOL در رتبه پنجم قرار گرفت.»
مجموع جستوجوهای اینترنتی در ماه
فوریه 4.15 میلیارد جستوجو بوده و 1.10 میلیارد جست و جو متعلق به
گوگل، 5.2 میلیارد جستوجو متعلق به یاهو و 1.2 میلیارد جست و جو نیز از
طریق موتور جست و جوگر اینترنتی مایکروسافت انجام شده است.