دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

SEO چیست؟

SEOیعنى تولید کردن صفحات وبى که براى موتورهاى جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازى صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوى بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از آنجا ناشى مى شود که اکثر مردم از موتورهاى جستجو براى رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده مى کنند. شاید بتوان گفت که تقریباً همه افرادى که با وب آشنایى هر چند کمى دارند، حداقل براى یک بار هم که شده واژه SEO را شنیده اند. SEOیعنى تولید کردن صفحات وبى که براى موتورهاى جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازى صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوى بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از آنجا ناشى مى شود که اکثر مردم از موتورهاى جستجو براى رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده مى کنند. شاید بتوان گفت که تقریباً همه افرادى که با وب آشنایى هر چند کمى دارند، حداقل براى یک بار هم که شده واژه SEO را شنیده اند.

اما SEO چیست؟
معناى لغوى SEO که مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازى موتور جستجو مى باشد. SEO یعنى تولید کردن صفحات وبى که براى موتورهاى جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازى صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوى بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از آنجا ناشى مى شود که اکثر مردم از موتورهاى جستجو براى رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده مى کنند. به عنوان مثال در گوگل و یاهو، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتایج جستجو نگاه مى کنند. بنابراین براى داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهاى جستجو، این مسأله الزامى است که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد. علم بهینه سازى موتور جستجو در مورد روشهاى فنى مانند عنوان صفحه مناسب، تگ ها و متا تگ ها، کلمات کلیدى و عبارات کلیدى و توضیحات مناسب سایت و کلاً محتوایى که موتورهاى جستجو دوست دارند، مطالعه مى کند. موتورهاى جستجو صفحات وب را به وسیله نرم افزار خزندگى (عنکبوت) پیدا و فهرست بندى مى کنند. متأسفانه همه نرم افزارهاى خزندگى یک جور کار نمى کنند. براى مثال اگر صفحه وب شما در یکى از موتورهاى جستجو امتیاز بالایى داشته باشد، ممکن است در دیگر موتورها این چنین نباشد

. یکى از کارهایى که متخصصان بیهنه سازى موتورهاى جستجو انجام مى دهند، پیگیرى همه تغییرات عملکرد داخل موتورهاى جستجو است. بنابراین آنها مى توانند صفحات وب را بر طبق این تغییرات بهینه سازى کنند. به علاوه آنها همراه با تغییرات موتورهاى جستجوى مختلف خود را تابع این موتورها قرار مى دهند. هنگامى که شما یک طراح براى طراحى سایت تجاریتان انتخاب مى کنید، شما باید از این طراح درباره بهینه سازى موتورهاى جستجو سؤال کنید و باید از او بخواهید بر طبق اصول بهینه سازى براى موتورهاى جستجو ساخت صفحات وب سایت شما را شروع کند. در صورتیکه این کار طولانى تر از طراحى هایى که شما بیش از این داشته اید، نیست. این کار خیلى آسان تر و معقول تر است که شما در همان بار اول که سایتتان بر روى وب قرار مى گیرد، شامل بهینه سازى براى موتورهاى جستجو شود.
چرا SEO مهم است؟
چرا بهینه سازى براى موتورهاى جستجو مفید مى باشد. موارد ذیل برخى از دلایل این موضوع مى باشند: برتر بودن در نتایج جستجو مشترى هاى زیادى را به دیدار از وب سایت شما دعوت مى کند. ۸۷ در صد همه بینندگان شما از یک صفحه یک وضعیت دارند. ۹۱ در صد از کاربران اینترنت از موتورهاى جستجو استفاده مى کنند. طبق آخرین تحقیقات بیش از ۲۵۰ میلیون جستجو در روز در کشور انگلیس انجام مى گیرد. ۷۳ در صد معاملات آنلاین به وسیله موتورهاى جستجو آغاز مى شود. ۳‎/۵ بیلیون از وب سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعیت این این است که فقط کسرهاى از یک درصد به صفحه اول مى رسند.

چه کسانى به SEO احتیاج دارند؟
هر وب سایتى که به سوى تجارت و بازرگانى حرکت مى کند، باید صفحات وب خود را براى موتورهاى جستجو بهینه سازى کند. هدف نهایى یک وب سایت جلب کاربران اینترنتى مى باشد، و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمى از کابران اینترنتى وب سایت ها را در موتورهاى جستجوى پیدا کرده اند. اگر شرکت شما نظر به ساخت یک وب سایت جدید و یا به روز کردن وب سایت قدیمى خود را دارد باید توجه داشته باشید که براى پیشرفت باید SEO را در الویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید که SEO شما را به مسابقه بزرگ مى برد و شما را در بازار معرفى مى کند.

ابزارهاى SEO چیست؟
در اینجا مى خواهیم درباره ابزارهاى SEO یا بهینه سازى براى موتورهاى جستجو صحبت کنیم و تعدادى از آنها را معرفى کنیم.

Keyword Suggestion پیشنهاد دهنده کلمات کلیدى:
همانطور که در بالا گفتیم کلمات کلیدى در جذب موتورهاى جستجو نقش به سزایى دارند.
شما مى توانید با استفاده از Keyword Suggestion کلمات کلیدى بهتر و جذاب ترى را انتخاب کنید. Google Rank Checker چک کننده امتیاز شما در گوگل: موتور جستجوى گوگل با محاسباتى خاص و دقیق به وب سایت ها امتیاز مى دهید، هر چه امتیاز سایت شما در گوگل بالاتر باشد ارزش سایت شما بالاتر است. معمولاً چک کردن این امتیاز آسان نیست اما این ابزار در بیشتر سایت هاى مرتبط باTools SEO کار شما را آسان کرده و شما مى توانید به راحتى امتیاز خود را در گوگل چک کنید.

Link Popularity محبوبیت لینک:
محبوییت لینک به شما نشان مى دهید که در موتورهاى جستجوى مختلف وقتى شما را جستجو مى کنند چه تعداد نتیجه ظاهر مى شود و جدیدن از این ابزار براى مقایسه کردن بین چند وب سایت استفاده مى شود. Search Engine Position وضعیت سایت شما در موتورهاى جستجو: این ابزار هم تعداد نتایج جستجوى سایت شما را در موتورهاى جستجوى بزرگ نمایش مى دهد. در کل Web Site Optimization Tools یا ابزارهاى بهینه سازى وب سایت که انواع مختلف و متنوعى دارند.





منبع : www.karapardaz.ir

http://saeedm30.co.cc/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد