دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

آیا می توانم بیش از یک آنتی ویروس نصب کنم؟

اگر بخواهیم این سوال را دقیق تر مطرح کنیم باید بگوییم آیا می توانیم بیش از یک آنتی ویروس، بیش از یک انتی اسپای و بیش از یک فایروال روی یک کامپیوتر نصب کنم؟

ادامه مطلب ...

روش های اتصال دو کامپیوتر به یکدیگر

ساده ترین نوع شبکه فقط از دو نوع کامپیوتر تشکیل شده است. شما می توانید این نوع شبکه را برای اشتراک گذاری فایل ها، پرینتر یا هر وسیله جانبی دیگر یا حتی یک ارتباط اینترنتی استفاده کنید

ادامه مطلب ...

چگونه با دو گوشی تلفن همراه تخم مرغ بپزیم؟

حتما شنیدین که تلفن همراه یا همون موبایل ضرر های زیادی داره و حتما خیلی از مواقع هم شنیدین که این ضرر ها اثبات نشده ولی هیچ وقت اصولی بررسی نشده اما یکی از این معایب اثبات شده و اون گرم شدن مغز در اثر توان زیاد کوشی های همراه تا اونجا که من می دونم

ادامه مطلب ...

نکاتی برای نگهداری از لپ تاپ

برای نگهداری بهینه و تمیز کردن لپ تاپ، خالی از فایده نیست که نیم نگاهی به این مطلب بیندازید. صفحه کلید قسمتی از لپ تاپ است که بیشتر از بقیه قسمت ها در معرض کثیف شدن قرار می گیرد.

ادامه مطلب ...

نصب ویندوز xp

1-هنگام بوت سیستم CD ویندوز را در دستگاه قرار داده و تا اتمام تست حافظه منتظر شوید با نمایش پیام زیر کلیدی را فشار دهید .

ادامه مطلب ...

حذف کلیه فایلهای زاید

معمولاً برای انجام کارها و برخی فعالیت ها در رایانه باید فایل هایی ساخته شوند و بعد از انجام کارها دیگر بی فایده خواهند بود.

ادامه مطلب ...

فعال کردن hibernate

برای فعال کردن hibernate در ویندوز xp چه کاری باید انجام داد؟
Hibernate گزینه ای است که می توان درموقع خاموش کردن کامپیوتر

ادامه مطلب ...

دستورات کوچک برای اجرای برنامه های ویندوزی :

دستور control = باز کردن Control Panel

دستور sndrec32 = اجرای برنامه Sound Recorder

دستور sndvol32 = اجرای ابزار Sound Control

ادامه مطلب ...

افزودن پسورد دوم برای ورود به ویندوز XP :

در ویندوز XP می توانید قبل از فعال شدن هر حساب کاربری ( USER ) ها پسورد دیگری قبل از همه این ها قرار دهید . انتخاب این پسورد سبب خواهد شد تا دیگران قبل از ورود به ویندوز از دو سپر امنیتی عبور کنند. برای اضافه نمودن این پسورد به ویندوز مراحل زیر را دنبال کنید : این ها قرار دهید . انتخاب این پسورد سبب خواهد شد تا دیگران قبل از ورود به ویندوز از دو سپر امنیتی عبور کنند. برای اضافه نمودن این پسورد به ویندوز مراحل زیر را دنبال کنید :

ادامه مطلب ...

استفاده از حروف گ چ پ ژ در گوشیهای نوکیا بدون برنامه

لازم به ذکر است این ترفند بر روی گوشیهایی که زبان عربی رو ساپورت می کنن , سازگار می باشد.اولین کار مهمی که باید انجام داد اینه که چهار کلمه که با حروف گ چ پ ژ ، شروع می شوند را به طریقی وارد گوشی کرد

ادامه مطلب ...