دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

افزایش صدای E250 سامسونگ

ستاره مربع 8999 ستاره 8378 مربع و سپس مراحل زیر را دنبال کنید
گزینه H/w test را انتخاب کنید
گزینه audio setting را انتخاب کنید
گزینه iis normal2 را انتخاب کنید و rx vol را انتخاب و برای level ها اندازه را که می خواهید انتخاب کنید و گزینه save را بزنید و از آن خارج شوید

میتونید مراحل افزایش را به گزینه های زیر بگزارید تا بلندگو خش خش نکند.


ادامه مطلب ...

مستر کد و کدهای ریست برای گوشیهای چینی


user code: 1122, 3344, 1234, 5678   ====   کد کارخانه ای گوشی در هنگام ریست کردن آن از طریق منو
Factory mode: *#987#   ====  ریست کردن گوشی به حالت کارخانه ای
Restore factory settings: *#987*99#  ====  تنظیمات اصلی گوشی به حالت اولیه
LCD contrast: *#369#  ====  تنظیم نور صفحه نمایشگر و نوشته های آن
Software version: *#900# ====  نمایش نسخه نرم افزاری گوشی 

ادامه مطلب ...

کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل

کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل 


کافی است در گوشی ای که یک سیم کارت اعتباری ایرانسل در داخل آن قرار دارد ، کدهای زیر را توسط کلیدهای گوشی وارد نمایید:
#1*1*3*140*    فعال سازی پیامگیر
#3*1*3*140*   فعال سازی ذخیره شماره تماس گیرنده

ادامه مطلب ...

حمله سامسونگ با قدرت 8 مگاپیکسل SAMSUNG INNOV8

 

چند روز پیش کمپانی سامسونگ گوشی جدید خود را رسما معرفی کرد .
این گوشی که به تازگی از سوی کمپانی سامسونگ معرفی شده یک گوشی فوق العاده با امکاناتی بی نظیر هست که با قدرتی عجیب وارد بازار شده است .
SAMSUNG i8150 جداً یک گوشی کامل هست و هیچ کم و کسری ندارد ! این گوشی هم زیباست و هم از نظر امکانات یک گوشی 100% کامل هست . این گوشی با داشتن یک دوربین 8 مگاپیکسلی (با امکاناتی فوق العاده همچون تشخیص لبخند و آتو پانورما ) حرفهای بسیاری در ضمینه دوربین دارد و با فیلمبرداری با قدرت 120 فریم بر ثانیه یک هیولای فیلمبرداری نیز محسوب میشود !!! زمانی که گوشیهایی چون NOKIA N96 و SonyEricsson C905 که به ترتیب مجهز به دوربین 5 و 8 مگاپیکسلی هستند و در کمپانیهای خودشان بهترین دوربینها را دارند فقط قدرت فیلمبرداری 30 فریم در ثانیه را دارا میباشند این گوشی سامسونگ واقعا از نظر دوربین بی رقیب خواهد بود !!!!
یکی دیگر از خصوصیات خوب این گوشی سیستم عامل این گوشی هست که از Symbian os 9.3 rel 3.2 بهره میبرد که جدیدترین سیستم عامل سیمبین هست و قرار هست روی NOKIA N96 نیز نصب گردد . SAMSUNG i8150 نیز دارای یک موس اپتیکال هست که به شما حس کار با یک کامپیوتر را میدهد و یک مکمل فوق العاده برای گوشی و کار با اینترنت هست !!!!


نکته خوب دیگه در رابطه با این گوشی صفحه نمایش TFT این گوشی هست که با قدرت نمایش 16 میلیون رنگ و اندازه 2.8 اینچ لذت واقعی استفاده از یک گوشی همه کاره را به شما میدهد .
این گوشی دارای حافظه داخای 16 و 8 گیگی هست و تا 8 گیگ رم نیز ساپورت میکند که در حالت max حافظه گوشی به عدد فوق العاده 24 گیگ میرسد !!! حالا با خیال راحت با سرعت و کیفیت 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید و لذت ببرید و اصلا نگران کمبود حافظه نباشید

ادامه مطلب ...

معرفی گوشی جدید SonyEricsson C905

منبع : www.AsanDownload.com


خوب امروز میخوام خبر ورود گوشی از کمپانی سونی اریکسون بهتون بدم این گوشی که در چند روز گذشته توسط کمپانی sonyericsson معرفی شد  و قرار بود در تاریخ 2008, June در بازار جهانی عرضه شود .یکی از نکات خیلی جالب در رابطه با این گوشی موضوع وجود Wi-Fi در این گوشی میباشد که واقعا در نوع خود جالب هست زیرا کمپانی sonyericsson معمولا روی گوشی های سری K (حالا اینکه سری K چه ربطی به این گوشی که در سری c هست داره را براتون توضیح میدم ) خود حتی در آخرین مدل یعنی K850  که اولین 5 مگاپیکسلی کمپانی هم بود Wi-Fi نگذاشته بود !!!
یکی دیگر از نکات یا بهتر بگم مهمترین خصوصیت این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی آن هست که اویلین بار هست یک کمپانی (البته اگر گوشیهایی از کمپانیهای چینی مانند Xcute را فاکتور بگیریم که دوربینهای 8 مگاپیکسلی آنها مانند 5 مگاپیکسل نوکیا هم نیست !!! ) یک همچین رقمی را به صورت رسمی اعلام میکنه !!!
این گوشی از فناوری فوق العاده کمپانی SONY به نام Cybershot بهره میبره اما ناگفته نماند که هنوز هم خبری از لنزهای معروف مثل لنز زایس در این گوشی نیست !!! یکی دیگر از نکات مثبت این گوشی وجود فلاش زنون هست که البته چیز جدیدی هم نیست زیرا در گوشیهای قدیمیتر این کمپانی مثل K850 , k810 , k800 نیز از این فلاش استفاده شده.


خوب چیز دیگه ای که در این گوشی خودنمائی میکند صفحه نمایش این گوشی هست که قابلیت نمایش 256 هزار رنگ در 2.4 اینچ را دارا میباشد اما خوب همچنان خیلی مانده که این گوشی به NOKIA N95 8GB برسد زیرا N95 8GB از یک صفحه نمایش 2.8 اینچی با قابلیت نمایش 16 ملیون رنگ را دارا میباشد اما خوب در مقابل مدلهای قبلی نظیر K850 خیلی بهتر شده هست .
یکی از دیگر خصوصیتها بهره مندی این گوشی از سنسور تشخیص جهت هست که به شما این امکان را میدهد که با چرخاندن گوشی صفحه نمایش گوشی به صورت کاملا خودکار چرخیده شود که البته این سنسور تقریبا در گوشیهای Sonyericsson در مدلهای جدید تماما وجود دارد و  دیدن آن یک عادت محسوب میشود.
نکته دیگر وجود GPS در این گوشی میباشد که این قابلیت نیز در گوشی K850 و مدلهای قبلی سری k وجود نداشته است .
بعد از تمامی این صحبتهای میرسیم به نسل سوم تلفن همراه موسوم به 3G که این هم یکی از نکات مثبت این گوشی در نظر گرفته میشود البته بهتر هست که این نکته هم ناگفته نماند که این گوشی دارای خروجی تلویزیون میباشد .

چکیده ای از امکانات گوشی :
- صفحه نماشی 2.4 اینچی با قابلیت نمایش 256000 رنگ
- وجود Wi-Fi 802.11 b/g
- بولوتوس نسخه 2 با A2DP
- خواندن RSS
- دارای GPS
- دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز به فن آوری Cybershot و آتوفوکاس
- فیلم برداری با کیفیت عالی 30 فریم در ثانیه (مانند نوکیا N95 )
- خروجی تلویزیون
- دارای Accelerometer sensor for auto-rotate
- پذیرش مموری M2
- مموری به صورت رایگان 2 گیگابایت
- حافظه داخلی 160 MB
- پذیرش جاوا

ادامه مطلب ...

مجموعه صداهای دیجیتالی جدید بسیار زیبا ویژه گوشیهای نوکیا سری N

مجموعه صداهای دیجیتالی جدید بسیار زیبا ویژه گوشیهای نوکیا سری    

 

 

مجموعه ای که هم اکنون پیش روی شما دوستان عزیز آسان دانلود است،شامل یکسری کامل از جدیدترین صداهای دیجیتالی است که برای گوشیهای نوکیا سری N ارائه شده. این مجموعه شامل صداهای ویژه برای پیام کوتاه،آلارم،ساعت و غیره می باشد.این مجموعه زیبا را حتما امتحان کنید و از آهنگها و صداهای زیبا و جدید آن بهره ببرید.


ادامه مطلب ...

مخفی کردن یک فولدر یا فایل به شکلی جدید و حیرت انگیز!

▪ ابتدا از منوی Stat وارد Run شوید. سپس دستور cmd را تایپ نموده و Enter بزنید.
▪ اکنون در داخل CMD کد زیر را وارد کنید و Enter بزنید:
▪ attrib +h +s D:/Tarfandestan
▪ دقت کنید این کد فولدر Tarfandestan را در درایو D مخفی میسازد.
▪ به Space های خورده شده در میان کد نیز دقت کنید.
▪ با این عمل فولدر Tarfandestan کاملأ از روی هارد شما مخفی میشود.
▪ در صورتی که میخواهید یک فایل را نیز مخفی کنید کافی است آدرس را بدین شکل وارد کنید:

ادامه مطلب ...

eSATA چیست ؟

منبع : www.AsanDownload.com



پیدا کردن تنگناها _ که هنگامی به وجود می آید که بعضی از وسایل یا رابط ها نتوانند داده ها را با همان سرعتی نقل و انتقال بدهند که بقیه سخت افزارهای کامپیوتر می توانند _ و برطرف کردن آن تنگناها در مجموع می تواند اجرای کارهای کامپیوتری را سریع تر کند.
یک مثال کلاسیک رابط USB 2.0 است. میلیون ها کاربر در سراسر جهان، دیسک های سخت اکسترنالی دارند که سرعت خواندن و نوشتن آنها بسیار پایین تر از سرعت خواندن و نوشتن در دیسک های سخت اینترنال است، که علت در تنگنای USB 2.0 است.
تا زمانی که گونه 3.0 رابط USB وارد بازار نشود (به مقاله حاشیه ای «USB 3.0» مراجعه کنید)، رابط eSATA بهترین جایگزین USB 2.0 است، که گونه اکسترنال رابط SATA،(1) مورد استفاده دیسک های سخت، SSDها(2)، و دیکسران های نوری مانند BD ها(3)و DVD هاست.
eSATA رابط SATA را به خارج از کامپیوتر(پی سی پدیا) توسعه می دهد. از لحاظ سرعت خواندن و نوشتن در عمل فرقی با SATA ندارد. بسته به سرعت کنترل کننده داده ها، eSATA دیسک های سختی با حد سرعت تئوری 1.5Gbps(کمتر از 150مگابایت در ثانیه در استفاده ی دنیای واقعی )یا 3گیگابایت در ثانیه (کمتر از 300 مگابایت در ثانیه) فراهم خواهد ساخت، و مهندسان روی ساخت گونه 6Gbps در حال کار هستند. توجه داشته باشید که یک رابط سریع تر نمی تواند یک دیسک سخت را سریع تر از محدودیت های درونی یک سیستم کند؛ با وجود این، eSATA بسیار سریع تراز 32 یا 33 مگابایت در ثانیه که حداکثر سرعت USB2.0 است کار می کند.
eSATA از همان نوع کابل مورد استفاده SATA با همان پیکربندی الکتریکی بهره می گیرد؛ اما شکل رابط آن متفاوت است. اضافه کردن پورت های eSATA برای کامپیوتر آسان است.
نظر به این که USB 2.0 برخلاف eSATA بر روی بسیاری از کامپیوترها تعبیه شده است، اکثر وسایل eSATA حاوی یک رابط USB نیز هستند.
اگر یک دیسک سخت اینترنال SATA داشته باشید آن را می توانید در جعبه های مخصوصی مانند NexStars محصول Vantec (4)قرار دهید، و با آنها یک دیسک سخت اکسترنال eSATA بسازید. رابط SATA برای این کارضروری است؛ یک دیسک سخت قدیمی IDE(5) یا PATA(6) را نمی توانید به یک دیسک سخت eSATA تبدیل کنید.
اضافه کردن رابط eSATA
اگر مادربورد کامپیوترتان دست کم یک هدر(7) SATA استفاده نشده و یک شکاف کارت توسعه آزاد داشته باشد، اضافه کردن یک یا چندرابط SATA آسان است.
یادآوری: هدر (header) به رابط های نری بر روی مادربورد گفته می شود.

ادامه مطلب ...

چند نکته ریز در ویندوز (بخش اول )

1. چگونه می توان محل پنجره جستجو گر ویندوز را در یک مکان ثابت نگهداشت؟
هر بار که از شبکه خارج می شوید و جستجوگر اینترنت را پاک می کنید، بار بعد خواهید دید که پنجره IE در جای دیگری قرار می گیرد . برای ثابت نگهداشتن این محل وارد ریجستری شوید و اطلاعات زیر را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.
HKEY_CURRENT_USER software microsoft windows current version policies explorer
در پنجره باز شده اطلاعات جدیدی در فرم DWORD وارد کنید و گزینه Nosavesetting را انتخاب کنید و دو بار روی آن کلیک کنید و در گزینه عدد وارد شده، عدد 1 را وارد کنید و ویندوز را مجددا شروع بکار کنید .


2. چگونه می توان پیام کنار سمبل ها را حذف و غیر فعال کرد ؟
در کنار سمبل ها ‏، اکثر اطلاعاتی برای توضیح آن ظاهر می شود که گاهی اوقات خستگی آور خواهد بود . برای حذف این متن های کمکی : وارد رجیستری شوید و اطلاعات زیر را پید کنید و آن را انتخاب کنید.
HKEY_ CURRENT_ USER softwaremicrosoftwindowscurrent version policiesexplorer Advanced
وسپس بر روی showinfotip دو بار کلیک کنید و عدد صفر را وارد کنید و سپس در گزینه Enable Balloon Tips نیز ارزش صفر را وارد کنید.


3. چگونه می توان پیام های هشدار دهنده را در مورد کاهش حافظه سخت افزار از بین برد؟
هر چقدر حجم حافظه آزاد و خالی سخت افزار کم شود ، به صورت پیاپی این پیغام وارد می شود که حجم ظرفیت کاری دیسک پایین است. در صورت حجم کاری بالا ، این پیغام های متوالی سبب آزار کاربر خواهد شد (مثل کار با تصاویر ویدئویی و با حجم بالا ). برای حل این مشکل وارد ریجستری شوید و اطلاعات زیر را پیدا کنید.
HKEY _CURRENT_USER software microsoft windowscurrent version policiesexplorer
در گزینه ارزش DWORD ارزش 1 را وارد کنید و NO LOW DISK SPACE CHECKS را کلیک کنید.


4. چگونه می توان منوهای متن را کد گذاری کرد؟
پارتیشن های NTFS این امکان را فراهم می کنند که دادها را بتوان کد گذاری کرد .
با یک سری از دستورات می توان به راحتی به این مهم دست یافت . ویرایشگر ریجستری را باز کنید و اطلاعات زیر را پیدا کنید:
HKEY _ CURRENT_USERsoftwaremicrosoftwindowscurrent versionexplorerAdvanced
سپس بر روی گزینه Encryption context menu کلیک کنید و ارزش آن را 1 قرار دهید.


5. استفاده از ابزار پشتیبان در ویندوز xp نگارش خانه(Home):
ویندوز xp نگارش خانه (Home) دارای این ابزار است: این برنامه در یک CD مربوط به ویندوز xp است که باید نصب شود.
برای نصب این نرم افزار ، پس از قرار دادن CD اطلاعات VALUEADDMSFTNTBACKUP را وارد کنید و بر روی NTBACKUP.MSI دو بار کلیک کنید و سپس گزینه های زیر را انتخاب کنید:
Start all of program accessories program system Security


6. چگونه می توان منوی شروع ویندوز xp را سریعتر اجرا کرد ؟
در صورتی که بخواهید منوی شروع را باز کنید ، حدودا 1 ثانیه طول می کشد تا فهرست منو باز شود. برای کاهش این زمان ، باید تغییراتی در ورودی رجیستری صورت گیرد. برای این در ریجستری منوی HKEY_ CURRENT_ USERcontrol Panel Desktop را پیدا کنید و بر روی Menu Show Delay دو بار کلیک کنید و ارزش زمانی را 200 انتخاب کنید(از این به بعد حدودا باز شدن این منو 200 میلی ثانیه طول می کشد).

ادامه مطلب ...