دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

۱۰ حمله سایبری خسارت بار تاریخ

حملات سایبری تنها خوراکی برای فیلم های کم خرج یا ابزاری برای سرگرمی نوجوانان نیستند. این حملات مشکلی بسیار جدی با پی آمدهای واقعی و ملموس برای شرکت ها، کاربران و حتی ملت ها هستند. طبق بررسی که توسط انستیتو پونمون انجام شده است، بیش از ۵۹ درصد شرکت های کنترل شده، سال گذشته به شکلی مورد حمله قرار گرفته اند. این حملات با افزایش هزینه های جاری، مخارج و دستمزدها، کاهش سود خالص یا شکست پروژه ها، به طور متوسط برای هر کدام بیش از ۵۰۰ هزار دلار ضرر به دنبال داشته اند.

البته این تنها یک عدد خیلی کلی است. در اینجا به ۱۰ تا از پر هزینه ترین و پر ضررترین حملات سایبری تاریخ می پردازیم، تا بدانید بسیاری شرکت ها هستند که آرزو می کردند این نیم میلیون دلار را درون سطل زباله می ریختند، اما قربانی حملات هکری نمی شدند.

ادامه مطلب ...

راهنمای تنظیمات حفاظت از حریم شخصی در گوگل پلاس - بخش دوم

در بخش نخست از این مقاله سعی شده که تنظیمات مربوط به چگونگی تغییر تنظیمات حریم شخصی در خصوص اطلاعات شخصی توضیح داده شود. در این بخش که بخش پایانی مقاله است، نیز اطلاعات بیشتری در خصوص تنظیمات حریم شخصی در خصوص پست هایی که منتشر می کنید، خواهید آموخت.

پیش از مطالعه این بخش، بهتر از قسمت اول این مقاله را خوانده باشید.

۳- پست های خود را برای افرادی که می خواهید به اشتراک بگذارید
حال که دوستان خود را با استفاده از حلقه ها گروه بندی کرده اید، گام بعدی در افزایش امنیت حریم شخصی شما، این است که قبل از به اشتراک گذاری هر چیزی در گوگل پلاس، تصمیم بگیرید که به چه کسانی اجازه دسترسی و یا بازنشر آن را بدهید.

ادامه مطلب ...

راهنمای تنظیمات حفاظت از حریم شخصی در گوگل پلاس - بخش اول

احتمالاً همه گوگل پلاس را می شناسید. شبکه اجتماعی اختصاصی گوگل که چندی پیش در دسترس عموم قرار گرفت. با اینکه مدت زیادی از راه اندازی و ارائه عمومی این شبکه اجتماعی نمی گذرد، اما با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شده است. در ابتدا، ورود کاربران به این شبکه اجتماعی مستلزم دعوتنامه بود. در عین حال افزایش سریع تعداد کاربران این شبکه اجتماعی ظرف مدتی کوتاه، آن را به یکی از رقبای اصلی فیس بوک تبدیل کرده است.

یکی از دلایل موثر در سرعت بخشیدن به شهرت و محبوبیت گوگل پلاس، بهبود چشمگیر تنظیمات پیش فرض برای رعایت حریم خصوصی کاربران است. همچنین راحتی و دسترسی آسان کاربران، برای تغییر در این تنظیمات نیز بر این مساله موثر بوده است. در کنار این خصوصیات، سیستمی که گوگل برای ورود کاربران به گوگل پلاس پیاده کرده، منجر به این شده که میزان کاربرانی که با نام مستعار وارد این شبکه اجتماعی می شوند به شدت کاهش داشته باشد. در این مطلب سعی شده با توجه به اهمیت «حریم خصوصی» برای کاربران شبکه های اجتماعی، به مقایسه آن با فیس بوک و همچنین چگونگی ویرایش تنظیمات حفظ حریم خصوصی کاربران در گوگل پلاس و شناسایی و بهره مندی از قابلیت های آن، پرداخته شود.

ادامه مطلب ...

10 نکته مهم برای محافظت از پست الکترونیک‌

پست الکترونیک و پیغام رسان فوری (IM) انواع فوق‌العاده‌ای از ابزار ارتباطی برای در ارتباط بودن با خانواده، دوستان و شریکان تجاری هستند. اما، استفاده از آنها به صورت نابخردانه می‌تواند شما و کامپیوترتان را در معرض اسپم، کلاهبرداری‌هایی مانند فیشینگ، ویروس‌ها، و دیگر خطرات آنلاین قرار دهد. اینجا به چند نکته برای اجتناب از این نوع خطرات می پردازیم.

1. نرم افزار امنیتی کاملی فراهم نمایید.
اطمینان حاصل کنید که نرم افزار امنیتی که شما انتخاب کرده‌اید، از شما و کامپیوتر شخصی تان در برابر ویروس‌ها، کرم‌ها، تروجان‌ها، ایمیل‌های ناخواسته (اسپم)، کلاهبرداری‌های فیشینگ، و دیگر بدافزار محافظت می‌کند. بایستی دیواره آتشی (firewall) هم فراهم کنید که بتواند ارتباط اینترنتی شما را کنترل کرده و ترافیک ناخواسته به و از کامپیوتر شخصی‌تان را متوقف گرداند. به شکل ایده‌آل، شما باید یک مجموعه سرویس امنیتی یا Security Suite از یک شرکت امنیتی معتبر را داشته باشید که از به روز رسانی و ارتقا خودکار بهره می‌برد.

ادامه مطلب ...

چگونه با پیام کوتاه درب هر ماشینی را باز کنیم؟

دان بایلی، متخصص امنیتی می گوید که وی می تواند درب هزاران ماشین در ایالات متحده را تنها با ارسال چند اس ام اس با گوشی اندرویدی اش باز کند.

 

و تازه این بخش ترسناک ماجرا نیست.

 

بایلی که به عنوان مشاور ارشد امنیتی با شرکت امنیت داخلی iSEC همکاری می کند، در مصاحبه ای با سی ان ان در کنفرانس امنیتی هکرهای کلاه سیاه، گفته است که وی می تواند از همان شیوه ای که برای باز کردن و حتی روشن کردن ماشین استفاده می کند، برای حمله به سیستم های صنعتی، شبکه برق و سیستم آب بهره ببرد.

 

وی می گوید: هنگامی که می توانم درب ماشین را باز کنم، کمتر نگرانی دارم. این کار سرگرم کننده و جذاب است. اما جالب اینجا است که با همین شیوه می توان سیستم های ترافیک، برق و تلفن را هم کنترل کرد. من فکر می کنم که این خطر اصلی است و این کار را ترسناک می کند!

ادامه مطلب ...

دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 340

دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 340


عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 340:- سقوط نوکیا به مقام سوم فروش
- گوگل 1030 حق اختراع از آی‌بی‌ام خرید
- اپل بیشتر از دولت ایالات متحده پول نقد دارد
- آیا شبکه‌های اجتماعی، ایمیل را از بین می‌برند؟
- کلیدهایی برای رایانه، حافظه فلش به‌جای رمز عبور
- App Store، پا‌کسازی در چند ثانیه
- پیوندگذشته با امروز، صدای رادیو را از اینترنت بشنوید
- علی بابا هم سیستم‌عامل دار می‌شود
- شرکت مخابراتی AT&T هواداران خود را هدف گرفت
- مروری بر نرم‌افزارهای برنامه‌نویسی در لینوکس
- جعبه مجازی شبیه‌ساز!
- امکانات جستجو در ویندوز 7
- یک پایان ناامیدکننده، هری‌پاتر و یادگاران مرگ
- اولین بازی ملی ایرانی به بازار آمد، مصائب شُبیر
- جعبه اطلاعات، تعقیب کن و مسابقه بده
- درک مفهوم زبان به‌روش رایانه ای، پردازش زبان طبیعی
- 10 راه برتر برای افزایش سرعت بوت
- چگونه یک طراح حرفه‌ای شویم؟! ابزارهای انتخاب
- استفاده از AJAX در jQuery تلفیقی جذاب از دو فناوری جالب
- تغییرات شگرف در رایانه‌های اپل با ورود تاندربولت
- فناوری دیجیتال
- و... ادامه مطلب ...

علم انتخاب صحیح رمزعبور - قسمت دوم

نام محل
یکی دیگر از روش های رایج برای نوشتن رمز عبور، استفاده از نام مکان ها است. این مکان ها می تواند شامل شهر، خیابان، منطقه، نام شرکت و حتی کشور کاربر باشند. یا حتی نام محلی که برای کاربر اهمیت فراوانی دارد.
نمودار پایین نشان دهنده آمار استفاده از نام مکان در رمزعبور است.

3-w400_0.jpg

همان طور که در شکل بالا می بینید حدود 8 درصد از رمزهای عبور کاربران بر اساس نام محل یا مکان خاصی است. برخی از مکان ها نام مشابه انسان دارند همچون ویکتوریا یا جزو لغت های لغت نامه انگلیسی هستند. این مساله تفاوت چندانی در اصل قضیه ندارد. اصل این است که این کلمات برگرفته از نام های رایجی هستند که ممکن است هر کاربری از آنها استفاده کند.
اگر نام مکان را نیز همچون نام کاربر به سه دسته نام، نام بعلاوه عدد و نماد و نام وارونه مکان طبقه بندی ‌کنیم، آماری همچون نمودار پایین به دست می آید.

ادامه مطلب ...

عدم انتخاب صحیح رمزعبور - قسمت اول

طی تحقیقات تروی هانت – یکی از متخصصان برتر مایکروسافت در زمینه امنیت شبکه و کامپیوتر – در مورد نحوه انتخاب رمزعبور توسط کاربران، وی به این نتیجه رسیده بود اصولا، رمزهای عبور انتخابی بسیار کوتاه (بین 6 تا 10 حرف)، ساده (کمتر از یک درصد از آنها ترکیب حرف و عدد هستند) و قابل پیش ‌بینی (بیش از یک‌سوم آنها جزو عبارات رایج هستند) هستند.
هانت در مقاله‌ ای که در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده، مدعی شده است برایش بسیار جالب و عجیب بوده که نتیجه تحقیقاتش در مورد حساب کاربری سیستم سونی نشان داده است 92 درصد حساب ‌های کاربری اعضای این سیستم، رمزهای عبور مشابه یکدیگر دارند. در همین راستا این سوال برایش پیش آمده است که کاربران بر چه اساسی برای حساب ‌های کاربری خود رمزعبور انتخاب می ‌کنند.
شاید بتوان با در نظر گرفتن ریشه و منبع کلمات و اعداد به کار رفته در رمزعبور یا پیش زمینه فکری فرد در مورد شاخصه‌ های انتخاب، این سوال را پاسخ داد.
در واقع باید گفت بخش عظیمی از رمزهای عبور حول محور کوچک و مشخصی از انتخاب ها می چرخند. این یک تحقیق جالب در مورد کاربرانی است که رمزهای عبور ساده ای برای حساب های کاربری خود انتخاب می کنند.

ادامه مطلب ...

نکاتی برای حفظ امنیت در استفاده از وای فای رایگان در اماکن عمومی

در بسیاری از رستوران‌ها و تجارت‌های عمومی ارایه وای فای مجانی برای مشتریان امری معمول محسوب می‌شود. چه به وای فای هتل محل اقامت تان و چه به شبکه وای فای عمومی برخی از مناطق نا امن (مانند کافی شاپ یا پارکها) متصل شوید، در اینجا نکاتی برای حفظ امنیت و کسب اطمینان هنگام استفاده از شبکه‌های وای فای برای شما وجود دارد.

اینکه بیشترِ روترهای بی‌سیم از دیواره آتش برای حفاظت از شما در برابر خطرات اینترنت استفاده می‌کنند، به این معنا نیست که شما در برابر دیگر ارتباطات به همان شبکه محافظت خواهید شد. این روزها بسیاری از شبکه‌های بی‌سیم کاملا نا امن هستند، و معمولا اتصال به آنها نیز آسان‌تر است (متصدی رستوران احتیاجی ندارد تا کلمه عبور اینترنت را برای هر فردی که به داخل می‌آید اعلان نماید).

بهرحال، این اتفاق شما را به صورت نا امنی در چنگال کاربران خرابکار در همان کافی‌شاپ گرفتار می کند. اینجا تعدادی تنظیمات وجود دارد که شما بایستی همواره آنها را هنگام اتصال به یک شبکه عمومی اعمال کنید. قرار است به شما نشان دهیم که کدام تنظیمات مهم‌تر هستند، به علاوه اینکه چگونه به طور خودکار تنظیمات‌تان را به سطح مناسبی از امنیت در هر بار که به شبکه‌ای عمومی متصل می‌شوید تغییر دهید.

ادامه مطلب ...

تب راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی به هکرها رسید

گروهی از هکرهای ناشناس قصد دارند یک شبکه اجتماعی را با نام انان پلاس (Anon+) راه‌اندازی کنند.
به گزارش گرداب، در آستانه برگزاری گردهمایی هکرها "دفکون 19" (Defcon) که قرار است هفته آینده در لاس‌ و گاس کار خود را آغاز کند، گروه هکرهای "ناشناس" (Anonymous) اعلام کردند که قصد دارند یک شبکه اجتماعی مخصوص خود راه‌اندازی کنند.

بر اساس گزارش "سی‌نت"، گروه هکرهای ناشناس اعلام کردند قصد دارند یک شبکه اجتماعی با نام انان پلاس (Anon +) را راه‌اندازی کنند.

آ‌ن‌ها با بیان این مطلب که قصد دارند شبکه اجتماعی را مخصوص هکرها راه بیاندازند که از سانسور و تهدیدات دولت‌ها کاملا مصون باشد، پیغامی را تحت این عنوان که "به یک تفکر جدید درباره یک شبکه اجتماعی خوش آمدید" را منتشر و به کاربران این امید را داده‌اند که به زودی شبکه‌ اجتماعی جدیدی تاسیس می‌کنند. ادامه مطلب ...