دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

صنعت هواپیمایی به دنبال دردسر کمتر برای مسافران

صنعت هواپیمایی به تازگی مدلی از گیت های بازرسی آینده را رونمایی کرد که شامل راهروهای اسکن فوق پیشرفته با کدهای رنگی و استفاده از تکنیک‌های ارزیابی ریسک برای حداقل‌سازی هزینه به کار گرفتن موارد امنیتی در فرودگاه برای مسافران معمولی است.
تونی تیلر، مدیر شرکت انتقال هوایی بین‌المللی در کنفرانس آمستردام اعلام داشت، ما زمان بسیاری را بر روی 99.9999999 درصد اشخاصی که قرار است برای ما بی‌خطر ‌باشند، صرف نمودیم. در حالی ‌که کشف خطر مسلما بایستی بر روی آنهایی متمرکز شود که پتانسیل بالاتری برای خراب کاری دارند.
آقای تیلر می‌گوید، با هوشمندتر ساختن مراکز بازرسی، و با استفاده از برنامه‌ های «مسافران شناسایی شده»، می‌توانیم به هر شخصی درجه‌ای از امنیت را اختصاص دهیم... و در نتیجه در انتها هر شخصی سریع‌تر از گیت امنیتی گذر می‌کند.

ادامه مطلب ...

آیا محصولات اپل واقعا امن هستند؟

یکی از سوالات متداول میان کاربران محصولات اپل این است که آیا ویروس ها صرفا برای کامپیوترهای تحت ویندوز هستند و سیستم عامل مک از این قاعده مستثنا است؟ این که آیا محصولاتی با سیستم عامل مک، ویروسی می شوند یا خیر چیزی است که می خواهیم در این مطلب در مورد آن صحبت کنیم.

بیشتر کاربران محصولات مک تصور می کنند، گوشی ها یا کامپیوترهای آنها بیشترین امنیت را دارند. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید، امنیت سیستم عامل ویندوز بسیار بیشتر از مک OS X است. برای اثبات این ادعا نیز می توان به اسمارت فون های اپل اشاره کرد که بیش از گوشی های ویندوزفون در معرض خطر بدافزار و ویروس ها قرار دارند.
چند سال پیش، اپل آگهی تبلیغاتی به نام «من مک هستم» از تلویزیون پخش کرد. این آگهی در مورد دیگر کامپیوترها و ضعیف بودن آنها در برابر ویروس ها ساخته شده بود. در این آگهی، با سیاست قابل تحسینی همه سیستم عامل ها را به گونه ای نمایش داده بود که به راحتی مورد حمله ویروس ها قرار می گیرند اما کامپیوترهای مک اینگونه نیستند!
اپل با سیاست گذاری خاص خود، به بیننده القا می کرد که کامپیوترهای تحت مک، مصون از هرگونه بدافزار هستند و امنیت بالایی دارند. این تبلیغات با اینکه به سال ها پیش بر می گردد، اما طوری در ذهن کاربران مک تاثیر گذاشته است که همچنان تصور می کنند این سیستم عامل امنیت فوق العاده ای دارد.

ادامه مطلب ...

پدر زبان برنامه نویسی Cدرگذشت

پدر زبان برنامه نویسی C و سیستم عامل یونیکس، دنیس ریچی، در سن ۷۰ سالگی پس از یک بیماری طولانی مدت درگذشت.

خبر مرگ ریچی به صورت عمومی توسط مهندس نرم افزار راب پایک، دوست و همکار سابق ریچی ارسال و در اخبار غم انگیز گوگل + گزارش شد.

“ریچی یک مرد آرام و با اخلاق خصوصی بود ، اما او  دوست و همکار من است، جهان ذهن واقعا بزرگی را از دست داده است، نوشت :” پایک.

در جامعه علوم کامپیوتر او با نام کاربری شناخته شده “DMR،” می شناسند. ریچی بیشتر زندگی حرفه ای خود را در آزمایشگاه های بل، که یکی از بزرگترین شرکت های تلفن است گذرانده، جایی که او در سال ۱۹۶۷ شروع به کار کرد. 
ریچی با تامپسون ملاقات کرد. این دو با هدف ایجاد یک سیستم عامل کار آمدتر برای مینی کامپیوتر نوپای با هم همکاری کردند، و در سال ۱۹۷۱، ریچی و تامپسون، همراه با دیگر همکاران شرکت بل ، اولین نسخه از یونیکس منتشر کردند.


ادامه مطلب ...

رونمایی از مسنجر ایرانی

سازگاری مسنجر بومی با تمامی سیستم عامل‌ها؛
رونمایی از مسنجر ایرانی
مسنجر (پیام‌رسان) ایرانی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال رونمایی شد.
به گزارش گرداب به نقل از مهر، شبکه اجتماعی "ITEG" در جایگاه یکی از شبکه‌های اجتماعی کشور این مسنجر را عرضه کرده است.

شبکه اجتماعی "ITEG" یا Information Technology Experts Group ارائه‌دهنده این مسنجر از سال 88 فعالیت خود را آغاز و رتبه دوم را در سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال کسب کرده است.
 
مسنجر ایرانی با هر سه نسخه سیستم عامل ویندوز یعنی ویستا، سون (7) و ایکس پی، سازگار است و در ساخت آن از هیچ برنامه نرم‌افزاری خارجی استفاده نشده است.

ادامه مطلب ...

سونی هدف تازه‌ هکرها

حمله هکرها به ژاپن؛
سونی هدف تازه‌ هکرها
شرکت ژاپنی سونی به مدت چهار روز مورد حمله‌ هکرهای ناشناس قرار گرفت. بخشی از اطلاعات کاربران، شبکه‌های بازی‌ و سرگرمی‌های اینترنتی این شرکت به‌‌سرقت رفته است.
به گزارش گرداب، جام نیوز به نقل از دویچه وله نوشت: شرکت سونی بار دیگر هدف حمله‌های سایبری گروهی ناشناس قرار گرفت.

 بر اساس اطلاعاتی که سونی منتشر کرده، هکرها از تاریخ هفتم تا دهم اکتبر (پانزدهم تا هجدم مهر) وارد شبکه‌‌های پلی استیشن و سرگر‌می‌های این شرکت شده و بخشی از اطلاعات کاربران این شبکه‌ها را به سرقت برده‌اند. سونی تضمین کرده است که هکرها نتوانسته‌اند به اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربران دسترسی پیدا کنند.

مهاجمان سایبری توانسته‌اند به اطلاعات 93 هزار کاربر سونی در سراسر جهان دست یابند.

ادامه مطلب ...

فایل آپدیت آفلاین اویرا به تاریخ 1390/07/08 یا 2011/09/30(همراه

ر این پست  میتونید آپدیت آفلاین آنتی ویروس اویرا رو با لینک مستقیم دانلود کنید.
لینک دانلود آپدیت همراه آموزش آپدیت اویرا در ادامه همین مطلب قرار دارند.


ادامه مطلب ...

ویژگی های امنیتی جالب توجه ویندوز 8

مدیر اجرایی مایکروسافت می‌گوید که نسخه بعدی ویندوز همراه با بسیاری از ویژگی‌های امنیتی جدید ارایه خواهد شد. از جمله قابلیتی که به صورت خودکار درایوهای بوت را برای بدافزار جست‌وجو می‌کند و یا تجهیز این ویندوز با نسخه‌ بهبود یافته برنامه ضدویروس Windows Defender.

در کنفرانس روز سه شنبه مایکروسافت در Anaheim کالیفرنیا، نایب رییس برنامه ریزی و اکوسیستم ویندوز، آقای Michael Angiulo نسخه‌ای از ویندوز 8 را نشان داد که در آن درایو USB بوت آلوده به بدافزار، توسط این فناوری به صورت خودکار بررسی شد. پیش از آنکه سیستم‌عامل موجود روی کول دیسک قادر به بالا آمدن و شروع کار باشد، ویندوز 8 فرآیند را متوقف ساخته و پیغام اخطاری را نشان داد که در آن درایو بوت کننده حاوی یک امضای نامعتبر بوده که احتمال به خطر افتادن اطلاعات را در پی دارد.

فناوری که این امکان را فراهم می‌نماید UEFI  یا Unified Extensible Frimware Interface نامیده می‌شود. قابلیت جدیدی که جایگزین firmware های فعلی که سیستم‌عامل‌های مایکروسافت از ابتدا از آن استفاده می‌کردند، می‌شود. UEFI به این منظور طراحی شده است که از مدت زمان راه‌اندازی و بالا آمدن کامپیوتر بکاهد. UEFI توسط اینتل ساخته شده، اما برای انواع معماری های مختلف CPU قابل استفاده است.

ادامه مطلب ...

موتور جستجوی مایکروسافت با کاربر هماهنگ می‌شود

از آن‌جایی که ریاست بخش اروپایی فیس‌بوک در ایرلند قرار دارد، ایرلندی‌ها قصد دارند برای روشن شدن برخی فعالیت‌های این شبکه اجتماعی در مورد آن تحقیق کنند.
به گزارش گرداب، شبکه اجتماعی فیس بوک در روزهای اخیر با دردسرهای فراوانی روبرو شده است. پیش از این، یک کارشناس رایانه‌ای در استرالیا اعلام کرد فیس‌بوک اطلاعات ذخیره شده کاربران را نگه داری می‌کند. اکنون هیئتی عالی رتبه از ایرلند قصد دارد فعالیت این شبکه اجتماعی در این کشور را مورد تحقیق و تفحص قرار دهد.

بر اساس گزارش رویترز، با توجه به فعالیت‌های اخیر شبکه اجتماعی فیس‌بوک، هیئتی عالی رتبه به منظور حفاظت از اطلاعات کاربران ایرلندی، قصد دارد چگونگی عملکرد فیس‌بوک در خارج از آمریکا و در کشورهای اروپایی را به دقت بررسی کند.
ادامه مطلب ...

راه اندازی ای‌میل ایرانی "چاپار"

قائم مقام دبیر شورای‌عالی اطلاع رسانی از راه اندازی پست الکترونیکی فارسی با نام "‌chmail" در کشور با حمایت این شورا خبر داد.
به گزارش گرداب، پست الکترونیک چاپار که تحت عنوان chmail قرار است سرویس‌دهی عمومی خود را از 20 آذرماه سال جاری آغاز کند، روز سه شنبه از سوی دبیرخانه شورای‌عالی اطلاع‌رسانی رونمایی شد.

این در حالی است که سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز اواسط شهریورماه جاری با ارسال پیام کوتاهی به برخی از مشترکان تلفن همراه از آغاز به کار سرویس ای‌میل درگاه ملی خدمات الکترونیکی ایران خبر داد و از کاربران اینترنت خواست برای ایجاد و ثبت پست الکترونیکی ایرانی به درگاه IRAN.IR مراجعه کنند. به نظر می رسد فصل جدیدی از رقابت ای‌میل های ایرانی برای جذب کاربران اینترنت در کشور و با هدف صیانت از اطلاعات الکترونیکی مبادله شده در کشور در حال رقم خوردن است. ادامه مطلب ...