دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee نسخه های 8 تاریخ 2011.02.18

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه نرم افزارهای امنیتی فراوانی روانه ی بازار شده اند و این درحالی است که بیش از 99 درصد آن ها تنها در صورتی قادر خواهند بود تا امنیت کاملی را برای شما فراهم نمایند که به صورت مکرر و پیوسته آپدیت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرین بانک اطلاعاتی فایل های مخرب و روش های مقابله با آن ها بتوانند از سیستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع این گونه فایل های مخرب به سیستمتان جلوگیری نمایند تا امنیت سیستم شما حاصل شده و در مقابل این گونه خطرات بیمه شود. حال همان طور که می دانید به روز رسانی این بسته ها و نرم افزارهای امنیتی به دو صورت آنلاین، که متداول ترین راه ممکن بوده ولی به خاطر حجم های بالای این گونه آپدیت ها در مرحله ی اول و سرعت های پایین اینترنت و سایر مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ی دانلود برای بسیاری از کاربران کاری بسیار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد و روش دوم یعنی به صورت آفلاین که به خاطر داشتن مزیت های فراوانی همچون امکان ادامه ی دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن برای بی نهایت سیستم، سرعت بسیار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ویندوز و هزاران مزیت دیگر طرفداران بسیاری داشته و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد انجام می پذیرد. حال از آنجایی که یافتن آپدیت های آفلاین به روز و مطمئن نیز خود مشکلی است که بسیاری از کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ایجاد روشی جدید و با ارائه ی آپدیت های آفلاین نرم افزارهای امنیتی محبوب و پرقدرتی همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لینک مستقیم و برای نسخه ها و ورژن های مختلف و به روز رسانی هر چند وقت یک بار آن ها این مشکل کاربران را نیز برطرف نموده و باز هم خدمتی به شما دوستان عزیز آسان دانلودی نماید تا بتوانید بسته های امنیتی خود را بروز نگه داشته و سیستم خود را در مقابل خطرات محافظت نمایید. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید. ادامه مطلب ...

آپدیت آفلاین محصولات شرکت ESET تاریخ 2011.02.19

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.
ادامه مطلب ...

چسباندن Computer و Documents به تسک‌بار ویندوز 7

یکی از قابلیت‌هایی که برای اولین‌بار در ویندوز 7 شاهد آن بودیم، قابلیت چسباندن یا در اصطلاح سنجاق کردن (Pin) برنامه‌ها به تسک‌بار (Taskbar) یا نوار وظیفه ویندوز 7 است. بدین صورت که کافی است بر روی آیکن برنامه در تسک‌بار، راست کلیک کنید و گزینه Pin this program to taskbar را انتخاب کنید تا در صورت بسته شدن پنجره برنامه، آیکن آن جهت دسترسی سریع‌تر همواره در تسک‌بار موجود باشد. اما اگر این کار را برای پنجره Computer و Documents انجام دهید، عمل سنجاق شدن انجام می‌گیرد. اما وقتی بر روی آیکن مورد نظر کلیک می‌کنیم، به جای پنجره Computer یا Documents، پنجره Libraries باز می‌شود. در این ترفند قصد داریم کاری کنیم تا به جای باز شدن پنجره Libraries، پنجره Computer یا Documents باز شود. همچنین نحوه چسباندن سایر پوشه‌های مهم نظیر Control Panel و پوشه‌های دلخواه دیگر را نیز فرا خواهید گرفت.

بدین منظور:
ابتدا بر روی دکمه Start کلیک کنید.
سپس (ترفندستان) به All Programs > Accessories رفته و بر روی Windows Explorer راست کلیک کنید.
در پنجره باز شده به تب Shortcut بروید.
اکنون محتویات قسمت Target را پاک کنید. سپس در صورتی که قصد دارید Computer به تسک‌بار سنجاق شود، عبارت زیر را Copy کرده و در قسمت Paste ،Target نمایید:
%windir%\explorer.exe /n,::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}
به جای عبارت فوق از این عبارت هم می‌توانید استفاده کنید: ادامه مطلب ...

وقتی در اینترنت زلزله می آید

محققان این دو پدیده را درون زاد و برون زاد می نامند، زیرا یکی از آنها به واسطه استفاده مداوم از واژه در فضای داخل وبلاگی رخ می دهد و دیگری تحت تاثیر عاملی خارجی قرار دارد و از سویی دیگر هر دو این پدیده ها از ویژگی های فراگیری مشابه زمین لرزه برخوردارند.
تحقیقات جدید درباره روند انتشار و فراگیر شدن اخباری که در وبلاگها منتشر می شوند نشان می دهد عملکرد وبلاگها در انتشار اخبار درست مشابه عملکرد زمین لرزه است.

به گزارش گرداب به نقل از مهر، محققان دانشگاه پزشکی وین با بررسی پست های ارسال شده بر روی 168 وبلاگ سیاسی آمریکایی در دوره زمانی اول جولای 2008 تا سوم می 2010 لیستی از حدود چهار هزار واژه که به صورت مداوم و رایج در این وبلاگها تکرار شده بودند را جمع آوری کردند.

محققان برای هر یک از واژه های این لیست یک روز را به عنوان روزی که بیشترین کاربرد از واژه به آن اختصاص داشته تعیین کردند و تعداد تکرار آن واژه را در 30 روز قبل و بعد از رسیدن به نقطه اوج در قالب نمودار ترسیم کردند. ادامه مطلب ...

افزایش واکنش‌ها به همکاری گوگل با آژانس امنیت ملی آمریکا

ما معتقدیم که شرکت گوگل از روابط نزدیک خود با دولت سوء استفاده می‌کند. گوگل بیشترین کاربر را در سطح جهان برای ورود به دنیای اینترنت دارد. لذا، نباید به‌دلیل روابط خاص با دولت متفاوت از سایر شرکت‌ها با آن برخورد شود.
سازمان نظارت بر حقوق کاربران در واکنش به جمع‌آوری اطلاعات افراد از سوی آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) از طریق گوگل، خواستار تحقیقات کنگره در این رابطه شده است.

به گزارش گرداب به نقل از مشرق، با روشن‌تر شدن ارتباط تنگاتنگ گوگل و سازمان متبوعش یعنی آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) "گرانت گراس" (Grant Gross) در مقاله‌ای با عنوان "گوگل به دلیل روابط سری با سازمان امنیت ملی (NSA) تحت حملات شدید قرار می‌گیرد" از روابط نزدیک غول دنیای اینترنت با کابینه رئیس‌جمهور "باراک اوباما" پرده برداشت و آن را نقض حریم خصوصی شهروندان دانست. ادامه مطلب ...

ساخت سلاحی برای تخریب اینترنت

به گفته مارک هندلی، حمله‌ای جدی به اینترنت می‌تواند منجر به اختلال جدی در اینترنت شود که تاثیری بزرگ‌تر از تاثیر کرم "اسلمر" در سال ۲۰۰۳ از خود به جا بگذارد، اما امکان اینکه کل اینترنت از کار بیافتد بسیار کم است.
گرداب- سلاح سایبری جدیدی خلق شده است که می‌تواند کل اینترنت را به نابودی بکشاند در حالی که هیچ قدرت تدافعی قادر به متوقف کردن آن نخواهد بود.

محققان دانشگاه مینه سوتا طراحان این سلاح مخرب هستند، اما خوشبختانه هدف آن‌ها نابود کردن شبکه جهانی نبوده است؛ در مقابل آن‌ها می‌خواهند در سیستم ایمنی این شبکه بهبود ایجاد کنند.

این سلاح جدید می‌تواند ساختار کلی اینترنت را در برابر خودش به چالش بکشاند. در هر دقیقه صد‌ها ارتباط اینترنتی خاموش می‌شوند، اما به دلیل اینکه شبکه اینترنت شبکه‌ای متصل به هم است و با خاموش شدن بخشی از آن، بخشی دیگر فعال خواهد شد کسی متوجه خاموش شدن این ارتباطات نخواهد شد. ادامه مطلب ...

تغییر نام کاربری اکانت Guest در ویندوز 7

همیشه گفته ایم یک رمز عبور مستحکم چقدر برای بالا بردن امنیت اهمیت دارد. اما تا به حال به این نکته فکر کرده اید که نام کاربری یا همان user name هم در امنیت نقش مهمی بازی می کند؟ اینجا یک مثال واقعی می بینید تا با اهمیت انتخاب نام کاربری مناسب اشنا شوید.

کاربران ویندوز می دانند که یک حساب کاربری پیشفرض به نام guest در این سیستم عامل وجود دارد. ممکن است ان را فعال کرده باشید تا افراد دیگری در خانه بتوانند از طریق ان به کامپیوتر و اینترنت دسترسی داشته باشند. ضمنا می دانید که به طور پیشفرض این اکانت دارای رمز عبور نیست.

8guest-w400.jpg

ادامه مطلب ...

توصیه هایی ‪جهت‬ انتخاب بروز رسانی های مناسب برای ویندوز

وقتی یکی از دوستانم بخش به روز رسانی ویندوزاش (Windows Update) را برای انجام آپدیت های جدید چک کرد، دوست داشت بداند کدام یک از وصله های ارائه شده از سوی مایکروسافت را باید سریعا دانلود و نصب کند و کدام یک از وصله ها نیاز فوری به دانلود و نصب ندارند

این مسئله یعنی انتخاب گزینه های ضروری برای بروزرسانی از بین لیست آپدیت ها کمی گیج کننده است. مایکروسافت لیستی بلند بالا پیش روی شما می گذارد، آنهم با اطلاعات راهنمای کم برای هر مورد. به نوعی خودتان باید تشخیص دهید کدام بروز رسانی ها را واقعا لازم دارید و کدام ها را خیر، کدام ها را علاقه دارید که نصب کنید، و کدام ها پیشنهاد  مایکروسافت است که تنها برای برآوردن مقاصد و سیاست های تجاری مایکروسافت روی رایانه شما نصب خواهد شد!

متاسفانه تنها توجه کردن به نام فایل های آپدیت کمکی به ما نمی کند چرا که بسیاری از نام های این فایل ها کاملا بی معنا و فقط به شکل کدهایی از ترکیب حروف و اعداد است. مثلا بدون جستجو کردن عبارت (KB950124) در گوگل، می توانید به من بگویید چرا شما ممکن است در ویندوز ویستا به نصب این آپدیت نیاز داشته باشیم؟! من که نمی توانم از این کد چیزی را تشخیص دهم! ادامه مطلب ...

۷ ابزار رایگان که برای تامین امنیت کامپیوتر ضروری هستند

امنیت، تمام آن چیزی است که برای حفاظت از اطلاعات و داده های خود نیاز دارید و برای تامین آن نیازمند رعایت برخی اصول و استفاده از ابزارهای مناسب هستید. این روزها پرداخت ها و بررسی وضعیت حساب بانکی و ارتباطات ما بیشتر وابسته به کامپیوتر و اینترنت شده است. پس برای حفاظت از اطلاعات حساس مان باید کامپیوترمان را مجهز کنیم و با پیشگیری، مانع از به وجود آمدن خطرات شویم. در این مطلب ابزارهایی ضروری و در عین حال رایگان را که برای افزایش ضریب امنیت کامپیوتر، لازم هستند، معرفی کرده ایم. استفاده از این ابزارها کامپیوتر شما را تا حد زیادی از خطرات دور نگه می دارد.

‏۱- AVG Anti-Virus (ویندوز)

1-avg-antivirus-main-negahbaan-com.jpg
ادامه مطلب ...

راهنمای استفاده از چند حساب کاربری گوگل به طور همزمان

غلب کسانی که موضوع امنیت ارتباطات ایمیلی برایشان مهم است سعی می کنند از چند حساب کاربری مختلف برای مدیریت ایمیل های شان استفاده کنند. برای مثال یک ایمیل شغلی، یک حساب کاربری برای کارهای شخصی و … اما همیشه مشکل ورود به این حساب های کاربری وجود داشته است چون همزمان نمیشده از طریق یک مرورگر به انها وارد شد. حالا گوگل امکان استفاده از چند حساب کاربری به طور همزمان را فعال ساخته.

این امر برای کاربرانی که بیش از یک اکانت گوگل دارند این امکان را فراهم می کند که هویت آنلاین خود را مدیریت کنند. این ویژگی جدید به این معنی است که شما دیگر لازم نیست برای استفاده از اکانتهای متفاوت مرتباً وارد و خارج شوید و یا از مرورگرهای مختلف برای ‪کار‬ همزمان از چند اکانت استفاده کنید.

البته این امکان جدید با همه سرویسهای گوگل کار نمی کند و محدودیتهایی نیز دارد. در حال حاضر تنها سرویسهایی که با آن همخوانی دارند موتور جستجوی گوگل، گوگل کد، تقویم گوگل، جیمیل، خبرخوان گوگل، Sites و بخش Voice می باشند. بخش اسناد یا همان گوگل داک خودمان نیز هنوز در این سرویس فعال نشده ولی گفته شده که به زودی اضافه خواهد شد.

ادامه مطلب ...