دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

پیشرفت های امنیتی اندروید

سال گذشته میلادی یکی از خارق العاده ترین سال ها برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود. در سال 2011 میلادی، آمار تولیدات محصولاتی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کردند 250 درصد رشد داشته است. همین رشد بسیار بالا نیز منجر به  رسیدن عدد دانلود به بیش از 11 میلیارد اپلیکیشن از فروشگاه اینترنتی اندروید شد

این سیستم عامل موفق،  مسیر پیشرفت را یافته و تخته گاز می تازد، و البته در زمینه های امنیتی هم همواره نوآوری ها و ابداعات تازه ای در آستین دارد. در اینجا به ذکر چند مورد از جدیدترین ابداعات امنیتی اندروید گوگل می پردازیم

ادامه مطلب ...

دانلود سرای ایرانیان

سلام سایتی خوب برای دانلود برنامه وعکس

http://irandll.com/

از شر ۴۰۴ خلاص شوید !

404 errors in google webmastertools از شر 404 خلاص شوید !

خیلی ها هر روز به وبمسترتولز خود سر میزنند تا ببینند احیانا مشکلی برای سایتشان به وجود نیامده باشد ، اما بیشتر وقت ها crawl error ها اعصاب برای ما نمیگذارد ! مخصوصا که تعدادی از صفحهاتمان حذف شده باشد و از نظر روحی نیاز به حذف انها داشته باشیم !

اولین مسئله این است که اصلا چرا گذاشتیم به اینجا بکشد ؟ اگر ساختار سایت خوب بود و طوری تنظیم میشد که ۴۰۴ پیش نیاید ، من چرا این پست را مینوشتم ؟

دومین مسئله ، زمان خود به خود باعث حذف شدن این ارور ها میشود اما “کی صبر کنه”. برای همین من ۲ راه در طی ۲ پست مجزا خدمتتان ارائه میکنم که بتوانید با سرعت نور از شر این ارور های مزاحم راحت شوید.

ادامه مطلب ...