دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

رونمایی از بزرگترین تلویزیون HDTV جهان به ابعاد ۵ زمین تنیس!

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو بزرگترین تلویزیون  HDTV جهان به ابعاد ۶۱ در ۲۴ متر (۴۸۷۶ متر مربع) در پیست اتومبیلرانی کارولینای شمالی در آمریکا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این HDTV ساخت شرکت پاناسونیک از ۱۵۸ پنل مجزا و در واقع ۹ میلیون لامپ LED تشکیل شده است که نهایتا وزنی در حدود ۷۵ تن را به خود اختصاص داده است. نکته جالب اینکه این تلویزیون تصاویر را با کیفیت ۷۲۰p نمایش می‌دهد.

World-largest-HDTV

یک زمین تنیس استاندارد در ابعاد ۲۳٫۷ متر در ۱۱ متر است و اکنون با توجه به ابعاد این تلویزیون می‌توان گفت که این HDTV به بزرگی ۵٫۵ زمین تنیس استاندارد در کنار هم است.

ادامه مطلب ...

شما هم اکنون می‌توانید دنبال‌کننده توئیت‌های طالبان باشید!

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو اگر از طرفداران و استفادهکنندگان شبکه اجتماعی توئیتر هستید دیگر می‌توانید در صفحه توئیتر هود لحظه به لحظه توئیت‌های مجاهدان طالبان را نیز دنیال کنید.

گروه طالبان در این صفحه پیام‌های پروپاگاندای تبلیغاتی خود را در قالب ۱۴۰ کارآکتر به اطلاع علاقمندان می‌رساند! در این صفحه که گوبا به فید یک سایت طالبان متصل است شما شاهد توئیت‌هایی نظیر این هستید: “معدوم شدن پنجمین تانک امریکایی در منطقه نوزاد!”

taliban-tweet

ادامه مطلب ...

سه راه برای مشاهده کامل آراس‌اس فید(RSS Feeds) در مرورگر گوگل

من طرفدار متعصب آراس‌اس هستم. بگذارید تا معرفی کنم. در حالی که عده ای از مردم حرفهای مهمل با تمام جزئیات درباره دوران فیدها می گویند که میزان آن هم بالا گرفته است، تدابیری که ارائه شده و کاربرد دارد در مورد این فیدها به روشهای مناسب قطعا به فیدهای آراس‌اس اعتبار قوی می بخشد.

حقیقتاً برای من فکر دیدن وب سایت های مشابه به دفعات به قصد خواندن مندرجات آن نسبتاً کسل کننده است. همان ایده ای که هر سایت را نشانه گذاری کنند و سپس آن نشانه را کلیک کرده تا آنچه که تغییر یافته مشاهده شود! به نظر من نشانه گذاری دیگر منسوخ شده درحالی که آراس اس فید اینگونه نیست.

به هرحال یک مشکلی که دائماً با آن برخورد داریم ، سایت‌هایی هستند که گزیده‌ای از یک مطلب را به صورت فید به جای کل مندرجات ارائه می‌دهند. که این موضوع موانع بیشتری ایجاد می کند اگر سایتی باشد که فقط تصاویر را ارسال کند و از شما بخواهد تا برای بارگیری کند کل سایت به قصد نمایش عکس کلیک کنید.(همچنین قطعاً می دانید که کل بخش گیکی فان و میک یوز آف ، فیدها را تولید می کنند تا شما بتوانید در مرورگر گوگل اوقات فراغت خود را بگذرانید).

ادامه مطلب ...

نشریات تایم را بر روی iPad بخوانید!

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی ابرگیزمو ،شرکت تایم یکی از بزرگ‌ترین موسسات انتشاراتی آمریکا طی قرار دادی با اپل اعلام کرد که نسخه دیجیتالی مخصوص آی-پد نشریات خود را به زودی منتشر می‌کند.

همین چندی پیش بود که غول دنیای مجلات یعنی نیوزکروپ اعلام کرد که طی  قراردادی با شرکت اپل یک روزنامه دیجیتال انحصاری به نام The Daily برای این گجت منتشر خواهد کرد و حالا نیز موسسه انتشاراتی تایم نیز اعلام کرده است که همین روند را ادامه خواهد داد.

ipad

ادامه مطلب ...

افتتاح «کافه بازار»؛ اولین وب‌استور اندروید کاملا فارسی در ایران

فارنت: اولین فروشگاه آنلاین عرضه برنامه‌های سیستم عامل تلفن همراه اندروید به زبان فارسی رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در این وب‌استور با نام کا‌فه بازار در آدرس (CafeBazaar.ir) که در واقع وب‌استور پروژه بازار به حساب آمده و پیش از این مراحل آزمایشی خود را طی می‌کرد برنامه‌های فارسی اندروید و بیشتر برنامه‌های رایگان موجود در اندروید مارکت شرکت گوگل قرار داده شده است.

با افتتاح این وب‌استور کاربران می‌توانند مجموعه برنامه‌ها را بر روی نمایشگر رایانه و یا موبایل خود مرور کرده و با استفاده از برنامه اندرویدی بازار به راحتی دستور دانلود را از طریق اسکن کُدهای QR به برنامه بازار نصب شده بر روی گوشی خود ارسال کنند.

Cafebazaar_mainpage

ادامه مطلب ...

دختری به خاطر حفظ حجاب مویش را تراشید + عکس

دختری به خاطر حفظ حجاب مویش را تراشید + عکس
فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که نسبت قابل توجهی از جمعیتش را مسلمانان تشکیل می دهند، اما در همین حال یکی از بیشترین کشورهایی است که با دین مبین اسلام و به ویژه مسئله حجاب مخالفت می‌ورزد.
به گزارش گرداب به نقل از شیعه آنلاین، در همین حال اخیرا چندین قانون علیه حجاب و نقاب صادر و موجب محدود شدن زنان و دختران محجبه در این کشور شده است.

اخبار رسیده از پاریس پایتخت فرانسه حاکی از آن است که "سنیت دوجانی"، دختر جوان 15 ساله فرانسوی ترک تبار که از دختران محجبه در فرانسه به شمار می‌رود، پس از صدور قوانین جدید علیه حجاب، از حضور در مدرسه منع شده بود.

گفته می شود وی که از یک سو مصمم به ادامه تحصیل بوده و از سوی دیگر حاضر به کنار گذاشتن حجاب و نشان دادن موی خود به نامحرمان نبوده، در اقدامی جالب و اعتراضی تمام موی سر خود را تراشیده و با چهره جدید خود در مدرسه حاضر شد. ادامه مطلب ...

سرقت اطلاعات 77 میلیون کاربر بازی های رایانه ای

در پی بی‌معنا شدن حریم خصوصی در فضای سایبر؛
سرقت اطلاعات 77 میلیون کاربر بازی های رایانه ای
سونی اعلام کرد اطلاعات خصوصی 77 میلیون نفر از کاربران شبکه بازی کنسول پلی استیشن این شرکت هک شده است.

به گزارش گرداب به نقل از شین‌هوا، بر این اساس اطلاعاتی چون نام، نام‌خانوادگی و شماره کارت اعتباری اعضاء این شبکه، در اختیار هکرها قرار گرفته است.

در پستی که در وبلاگ پلی استیشن سونی منتشر شده، این شرکت فاش کرده است در فاصله روزهای 17 تا 19 آوریل داده‌های حساب های کاربری این شرکت به سرقت رفته است.

سرویس شبکه آن‌لاین پلی‌استیشن سونی برای استفاده از کنسول‌های بازی ویدئویی این شرکت ایجاد شده و تعداد زیادی از دستگاه‌های بازی سونی در سراسر جهان را به هم متصل کرده است.

ادامه مطلب ...

گوگل برنامه Google Docs را برای اندروید عرضه کرد

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان ،شرکت گوگل اولین برنامه گوگل داک برای اندروید را ارائه کرد .

بدیت ترتیب کاربران می‌توانند به راحتی با دستیابی ،ویرایش و اشتراک مدارک خود اقدام کنند بدون اینکه احتیاجی به مرورگر تلفن همراه خود داشته باشند.

Google-Docs-Android

ادامه مطلب ...

حملات امنیتی کامپیوتری که حتی اسم شان را هم نشنیده اید

ما همگی در مورد کرم ها، تروجان ها، کلاهبرداری ها و دیگر حملات امنیتی کامپیوتری که سیستم شما را برای دزدیدن اطلاعات هدف قرار می دهند، چیزهایی شنیده ایم. اما در مورد bluebugging smishing (حمله از طریق بلوتوث) یا scareware چطور؟ پس لطفا ضمن آشنایی با این مهاجمان کمتر شناخته شده، در مورد امنیت کامپیوتری خود تجدید نظر کنید.
بدافزارها مسئله مهم و خطرناکی هستند. آنها می توانند سرعت کامپیوتر را به اندازه یک لاکپشت پایین آورند. برخی از محققان امنیت این تکه های رنج آور (و اغلب آسیب رسان) کد را فریبنده محض می نامند. در این مقاله به معرفی ۹ مورد از آنها می پردازیم

حملاتی که اغلب مردم چیزی درباره آنها نمی دانند.
Smishing: یا کلاهبرداری از طریق SMS، به حمله کلاهبرداری اطلاق می شود که گوشی های موبایل را هدف قرار می دهد. قربانی یک اس ام اس حاوی لینک دریافت می کند که با کلیک روی آن یک ویروس به صورت اتوماتیک به گوشی شما راه پیدا کرده یا شما را به یک سایت کلاهبرداری که برای صفحات موبایل طراحی شده است می فرستد. این اصطلاح از سوی David Rayhawk در آزمایشگاه McAfee ابداع شد.

Botnet (کامپیوترهای زامبی): ترکیبی از واژه های Robot و Network است. یک Botnet به تعدادی از کامپیوترهای متصل به اینترنت گفته می شود که صاحبان نامعلومی دارند. و به دیگر کامپیوترهای درون شبکه اینترنت ایمیل هایی می فرستند که حاوی ویروس است. این کامپیوترهای آلوده به نام Zombie هم شناخته می شوند. حملات DoS(عدم وجود سرویس) معمولا به دلیل هزاران کامپیوتر zombie است. ادامه مطلب ...

آپدیت آفلاین محصولات شرکت ESET تاریخ 2011.04.26

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید. ادامه مطلب ...