دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

آموزش نحوه فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول

و بالاخره بعد از روز ها و ماه ها همراه اول هم شاید با تقلید از ایرانسل سرویس آهنگ پیشواز خود را با اسم آوای انتظار راه اندازی کرد . ما هم بر این شدیم که آموزش نحوه فعال سازی آوای انتظار را در سایت برای عموم که از سیم کارت های همراه اول استفاده می کنند بگذاریم در ادامه همین مطلب آموزش را مشاهده خواهید کرد.

                                        

                                       آموزش نحوه فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول

ادامه مطلب ...

ترفند تماس با شماره دایورت شده

همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد . بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. در نتیجه هیچ نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنم که با استفاده از آن می‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‏زده می‏شود که چطور شما توانسته‏اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‏تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‏هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.

ترفند تماس با شماره دایورت شده

مراحل ترفند:

شما بایستی شماره خودتان را بر روی شماره‏ای که قصد دارید با آن تماس بگیرید دایورت کنید،
سپس از خط خودتان با خط خودتان تماس بگیرید! به همین سادگی و همین پیچیدگی که گفته شد!

جهت فهم بیشتر مثالی می‏زنیم:

ادامه مطلب ...

رمز های موفقیت بیل گیتس

اولین رمز موفقیت بیل گیتز را می توان در تشخیص موقعیت کاری وی ارائه کرد. شاید اکثر ما فکر کنیم که شانس و اقبال با گیتز همراه و همساز بوده و او را تا این حد بالا رسانده است اما اگر کمی به گذشته گیتز توجه


ده رمز موفقیت ثروتمندترین مرد جهان

ادامه مطلب ...

ویژگیهای منحصر به فرد گوشت شترمرغ

شترمرغ جزء پرندگان است اما پرواز نمی کند. به عنوان عضوی از خانواده پرندگان و به عنوان ‌Ratite نامیده می شود. پرورش شترمرغ صنعت جدیدی است که در سالهای اخیر در جهان رو به توسعه می باشد. عمر آن حدود 60 ـ 50 سال و محل زندگی آن آفریقا می باشد، لذا آب و هوای گرم و خشک را به خوبی تحمل می کند ولی در سایر اقلیم ها از سرد تا گرم نیز می تواند زندگی کند.
تیپهای مطرح شترمرغ در جهان سیاه آفریقائی (African Black) ، گردن آبی(Blue Neck) و گردن قرمز (Red Neck) می باشند.سیاه آفریقائی هیبرید تولید شده از گونه های گردن آبی و گردن قرمز است. شترمرغ گردن قرمز از آفریقای شرقی (تانزانیا و کنیا) می باشد.
شترمرغ گردن آبی یکی از 3 گونه بومی در آفریقای شمالی، غربی و جنوبی است. سیاه آفریقائی کوتاهتر، کوچکتر و پرهای سیاهتری نسبت به دیگر گونه ها دارد. نرهای گردن آبی پوست گردن آبی ـ خاکستری دارند و تنها در فصل جفتگیری روی پاها قرمز رنگ می شود. شترمرغها از لحاظ جنس بین 2 تا 3 سالگی بالغ می شوند. ماده ها نسبت به نرها سریعتر بالغ می شوند.
پرورش شترمرغ با توسعه در جهان در ایران نیز در سالهای اخیر رو به توسعه یافته است و تیپهای گردن سیاه و گردن آبی وارد ایران شده است. فرآورده های شترمرغ دارای ارزش اقتصادی بالائی می باشد.
گوشت شترمرغ یکی از فرآورده های شترمرغ می باشد که دارای مزیتهای بسیاری نسبت به گوشت دامهای دیگر می باشد و از آنجا که اکثر مردم در رژیم غذائی خود به دنبال جایگزین غذائی سالمتر هستند، این گوشت در آینده می تواند جایگزین مناسبی برای این منظور باشد، به طوری که گوشت شترمرغ به عنوان گوشت قرمز برتر و گوشت قرن بیست و یکم معرفی شده است.

ادامه مطلب ...

شخصیت شناسی با استفاده از رنگ چشم !

اگر بتوانیم شخصیت افراد را پیش از داشتن رابطه با آنها بشناسیم و یا حداقل در مورد چگونگی رفتار و اخلاق آنها حدس هایی بزنیم بدون شک این شناخت تاثیرات زیادی در رابطه ما داشته و کمک های فراوانی به ما خواهد کرد.
معمولا انسان ها برای به دست آوردن شناخت بیشتر از دوستان و اطرافیان خود و یا شناخت سطحی از کسانی که برای اولین بار با آنها رو به رو می شوند به گزینه های مختلفی پناه می برند که حدس زدن شخصیت طرف مقابل از روی لباس پوشیدن ،امضا و یا شیوه دست دادن او از جمله این امور است.
شناخت شخصیت افراد از روی رنگ چشم گزینه جدیدی است که در روابط انسانی بی تاثیر نبوده و چنانچه درست به کار رود مشکلات زیادی را حل خواهد کرد . مطلب زیر که توسط یکی از انجمن های اینترنتی عربی منتشر شده است به بررسی انواع رنگ چشم و شخصیت دارندگان آن می پردازد.



رنگ چشم سبز

رنگ چشم سبز نشان دهنده آن است که صاحبان آن شخصیتی قوی و اراده ای بالا دارند. در تصمیم گیری ها، خیلی محکم عمل کرده و تا حدی خود رای و مغرور هستند.این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در کمک به دیگران سعی می کنند تا آخرین توان خود را مصرف کنند.

ادامه مطلب ...

شغل دوم ستارگان فوتبال

۱- نکونام در راه واردات عطر و پوشاک

جواد نکونام . خوش پوشی و خوش تیپی ، هم می تواند برای آدم دردسر ساز شود و هم کارساز، فعلاً که برای جواد بدجوری کارساز و پولساز شده و جواد در امر واردات عطر و پوشاک فعالیت خوبی دارد. ضمناً آقا جواد به اتفاق چند تن از دوستانش یک شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی تاسیس کرده است.

برای خواندن ادامه متن، لطفا به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

ماه های تولد افراد مشهور

- افراد مشهور فروردین ماه: فریدون جنیدی ( شاهنامه‌پژوه و نویسندهٔ ایرانی) ، بنی صدر (رییس جمهور پیشین ایران) ، علی دایی (بازیکن فوتبال) ، زلمی خلیلزاد (نماینده دولت بوش در سازمان ملل با تبار افغانستانی) ، محمد علی فردین (بازیگر ایرانی) ، مجید مجیدی (کارگردان ایرانی) ، محمدعلی کشاورز (بازیگر ایرانی) ، خسرو شکیبایی (بازیگر ایرانی) ، ژاله علو (بازیگر ایرانی) ، چارلی چاپلین (هنرپیشه انگلیسی)، بیتا فرحی (هنرپیشه ایرانی) ، پوران درخشنده (کارگردان ایرانی) ، علیرضا افتخاری (خواننده ایرانی) ، رخشان بنی‌اعتماد (کارگردان ایرانی) ، مارلون براندو (هنرپیشه آمریکایی)، یزدان ( شکافنده اتم )؛ بیسمارک (صدراعظم آلمان)، ژوزف پولیتزر (روزنامه نگار آمریکایی)، هنری جیمز (نویسنده آمریکایی)، ونسان ونگوک (نقاش هلندی)، نیکیتا خروشچوف (نخست وزیر سابق روسیه) و تنسی ویلیامز (نویسنده آمریکایی) ، مریلا زارعی ( هنرپیشه ایرانی ) محمد رضا گلزار (هنرپیشه ایرانی) ، خشایار اعتمادی (خواننده ایرانی)

برای خواندن ادامه متن، لطفا به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

فناوریهای دیجیتال

منبع : www.AsanDownload.com



گزارش اقلیت هم قدیمی شد
فیلم گزارش اقلیت و صحنه تکان‌دهنده تکنولوژی صفحه‌های لمسی خاطرتان هست که آدم آرزو می‌کرد جای کامپیوتر خانگی‌اش یکی از آنها را داشته باشد؟ حالا آن را چند برابر کنید! موسسه فنی مهندسی فرانهافر آلمان سیستمی طراحی کرده است که حتی برای اشاره تصاویر از راه دور به دستکش هم نیازی نداشته باشید و می‌تواند چندین دست را تشخیص دهد. این درست است که کنکت مایکروسافت حرکت بدن را تشخیص می‌دهد،‌ ولی تشخیص حرکت انگشتان با جزئیاتش کار بزرگی است و باید منتظر محصولاتی که از این فناوری تولید می‌شوند ماند.  

 موتورولا دروید هوشمند

خیلی‌ها حتی یک مکعب معمولی 3در3 روبیک را نمی‌توانند حل کنند و آن وقت آقای دیوید گیلدی، به‌کمک روباتی که با لگو ساخته است، یک آندروید را وادار کرده است که مکعب 7تایی روبیک را حل کند و این گوشی از طریق بازوی لگوروباتی خود ظرف مدت 38دقیقه و 53 ثانیه این معما را حل کرد. ادامه مطلب ...