دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

افزونه جذابی که تنها با فایرفاکس ۴ کار می کنند

برای مدت زمان طولانی ای در همه جا فایرفاکس محبوب حرفه ای ها شده بود، اما اخیرا این محبوبیت با مشکلاتی مواجه شده است که بیش از همه به علت رقابتی است که با مرورگر کروم گوگل دارد. هرچند که فایرفاکس مرورگری پایدار و کاربردی است اما به سادگی می توان گفت که از کروم سریع تر نمی باشد. به همین علت برخی افراد از جمله خود من به کروم نقل مکان کردیم.

اکنون فایرفاکس۴ منتشر شده و این مرورگر از اساس مجددا طراحی شده است و رابط کاربری بهتری را نیز ارائه کرده است. وقتی که یک نسخه جدید مرورگر منتشر می شود همواره اکوسیستم افزونه هایش نیز تغییر می کند و فایرفاکس۴ هم متفاوت از دیگران نیست. بسیاری افزونه های قدیمی تر شکسته شده اند (حداقل در حال حاضر). متاسفانه تعداد اندکی افزونه جدید یا افزونه هایی که از قبل بوده اند و اکنون اصلاح شده اند، در دسترس می باشند.

 

 

ادامه مطلب ...

چگونه می توانید موتورجستجوگر پیش فرض کروم خود را به حالت انگلیسی

چگونه می توانید موتورجستجوگر پیش فرض کروم خود را به حالت انگلیسی تغییر دهید .

 

موتور جستجوی پیش فرض گوگل کروم ، همان گوگل است که از جهاتی خیلی خوب به نظر می رسد ولی با این حال اشکالاتی هم دارد به طور مثال این موتور در این حالت به صورت محلی کار می کند یعنی زبان محلی را به طور پیش فرض انتخاب می کند مثلا فرانسوی یا عربی ! این وضعیت باعث تاثیر گذاری آن بر روی عملکرد و دیگر  ویژگی های آن شده است به طور مثال گاهی بر روی چیدمان حروف تاثیر گذار است .در اینجا ما به شما یاد می دهیم که چگونه این مشکل را درست کنید و گوگل را در حالت بین المللی داشته باشید . با ظاهر و ویژگی هایی به زبان انگلیسی  .

 

ادامه مطلب ...

برترین نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز ۷ معرفی شدند!

فارنت: لابراتوار بسیار معروف AV Test که بصورت مرتب به بررسی نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ارائه شده برای سیستم عامل های رایانه ای می پردازد در تازه ترین بررسی خود، نرم‌افزارهای امنیتی ارائه شده برای ویندوز ۷ را آزمایش کرده و برترین‌های آنان را اعلام کرده است.

به نقل از وب سایت مذکور:

“در ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۱ ،ما ۲۲ نرم افزار امنیتی را در حوزه امنیت ،تعمیر و بازیابی سیستم و راحتی استفاده مورد بررسی قرار دادیم .

مولفه های ما در این آزمایش حفاظت در برابر نرم افزارهای مخرب و تشخیص منظم استاتیک و داینامیک آنان ،حفاظت واقعی در برابر بحران روز صفر ،داشتن گزینه های مختلف برای تعمیر و بازیابی سیستم و بررسی سیستم از لحاظ آلوده نبودن به روت کیت ها به بهترین نحو بوده است.

در ضمن ما کاربری نرم افزار را از لحاظ کند نکردن سیستم کاربر و همچنین داشتن ابزارهایی ساده برای فهم بهتر کاربران نیز بررسی کردیم.

هر محصول برای گرفتن لیسانس ما حداقل باید نمره ۱۱ را از ۱۸ امتیاز ممکن بدست آورد و در نهایت ۱۷ محصول از ۲۲ محصول بررسی شده توانستند که لایسنس ما را بدست اورند.”

AV-Test-Product-Review-and-Certification-Report---2011-Q1

ادامه مطلب ...

۳۰ مدل از صفحات آبی مرگ ویندوز

بعضی از شماها از صفحه آبی مرگ اطلاع دارید و بعضی ها هم خبری ندارند اما بدترین چیزی که برای یک فرد هنگام بازی کردن و یا کار کردن با نرم افزارهای مختلف و تایپ ممکن است رخ بدهد همین صفحه آبی مرگ است زیرا اگر هنگامی که کارهای بالا را انجام میدهید و آنها را ذخیره نکرده باشید به طور قطع میتوان صفحه آبی که یک دفعه نمایان میشود را صفحه مرگ نامید زیرا هیچ راه برگشتی نیست و فقط سیستم را بایستی ریست کرد .

در اینجا ما ۳۰ مدل از صفحات آبی مرگ را که در جاهای مختلف طراحی کرده اند را در معرض نمایش قرار میدهیم .

ادامه مطلب ...

گوگل: یکی از عوامل موفقیت ما آیفون بوده است!

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی اینتو موبایل، تعداد بسیاری از کاربران اینترنتی از جمله خود من گمان می‌برند که با ارائه سیستم عامل اندروید از سوی گوگل، این شرکت و اپل با هم دشمن شدند چیزی که البته دانیل آلگری یکی از مدیران ارشد گوگل هرگز به آن اعتقادی ندارد.

وی که مدیر بخش آسیا و اقیانوسیه شرکت گوگل است معتقد است :”هر زمان که آیفون موفق بوده ،گوگل هم موفق بوده و ما اصلا به رقابت بین اندروید و آیفون فکر نمی‌کنیم و آیفون همیشه دارای یک اتمسفر خیلی خوب برای گوگل بوده است”.

او ادامه داده است:”ما برنامه‌های بسیاری برای آیفون تولید می‌کنیم و از رشد این پلتفرم و بالتبع فروش برنامه‌هایمان بسیار خرسندیم. برای مثال برنامه نقشه گوگل در آیفون، یک برنامه اصلی ناوبری است و ما به تازگی برنامه جامع جستجوی گوگل را برای آیفون به‌روز کرده‌ایم در حالی که هنوز چنین برنامه مشابهی برای اندروید تولید نکرده‌ایم”.

google-vs-apple

ادامه مطلب ...

یک پتابایت (Peta Byte) اطلاعات، دقیقا چقدر می شه ؟

وب‌سایت mozy.com یک وب‌سایت ذخیره‌سازی اطلاعات است و به کاربرانش این امکان را می‌دهد که نسخه‌‌های پشتیبانی که از اطلاعات موجود در هارد دیسک رایانه‌های خود تهیه می‌کنند، بر روی سرورهای شرکت EMC در سراسر جهان بارگذاری و ذخیره کنند. این وب‌سایت در سال ۲۰۰۹ تصویری را منتشر کرده است که به شیوه‌ی جالبی، مفهوم و اندازه‌ی یک پتابایت (Peta Byte)‌ اطلاعات را به کاربرانش توضیح می‌دهد. در آن زمان، mozy بیشتر از ۱۵ پتابایت اطلاعات را نگهداری می‌کرد و امروز، میزبان بیشتر از ۷۰ پتابایت اطلاعات است. برای مشاهده‌ی این تصویر عالی و مطالعه‌ی برخی توضیحات مربوط به آن، با مجله اینترنتی گویا آی‌تی همراه باشید.

 

برای مشاهده‌ی بهتر جزئیات و دیدن تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک نمایید.

حجم تصویر بالاست. لطفا تا بارگذاری کامل آن شکیبا باشید.


ادامه مطلب ...

استفاده از نقشه گوگل به عنوان مدرک جنایت!

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو در یکی از شبهای جولای سال ۲۰۰۸ نانسی کوپر از خانه خود در منطقه کری در کارولینای شمالی خارج شد و هرگز بازنگشت تا اینکه در اکتبر همان سال جنازه وی کشف شده و براد کوپر همسر وی به اتهام قتل او بازداشت شد.

نه اشتباه نکرده‌اید این یک خبر جنایی است و شما در حال خواندن فارنت هستید اما ارتباط آن با اخبار همیشگی ما در نحوه پیدا کردن قاتل است. پلیس اعلام کرده است که بر این باور است  براد کوپر چند روز پیش از ارتکاب به قتل با استفاده از سرویس نقشه گوگل (گوگل‌مپز) محل مناسبی را برای پنهان کردن و دفن مخفیانه جنازه همسرش تدارک دیده است.

xlarge_google-maps-murder

ادامه مطلب ...

معرفی ۶ سایت رایگان برای جستجوی کار در ایران

برچسب‌ها: ایران, جستجو, دانشگاهی, فارسی, کار

کارجویان در ایران برای جستجوی شغل معمولاً به رسانه‌های کاغذی روی می‌آورند. با آنلاین شدن روزافزون فعالیت‌های مختلف می‌توان انتظار داشت که جستجوی کار نیز بتواند بیشتر از پیش در فضای آنلاین بعنوان ابزاری مفید برای کارجویان به کار گرفته شود. امروز ۶ سایت رایگان معرفی می‌کنیم که کارجویان می‌توانند با مراجعه به آنها به جستجوی مشاغل دلخواه خود بپردازند. نکته‌ای که می‌تواند برای کارجویانی که همچنان از جستجوی روزنامه‌ای و کاغذی استفاده می‌کنند جالب باشد آن است که اکثر این سایت‌ها از آگهی‌های داده‌شده در روزنامه‌های معتبر کشور بعنوان پایگاه اطلاعاتی خود استفاده می‌کنند و بنابراین کارجویان می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها، زحمت جستجو و یافتن آگهی استخدام مرتبط با خود را که قبلاً در روزنامه‌های مختلف انجام می‌دادند به این سایت‌های جستجوگر محول کنند.

این سایت‌ها عبارتند از:

ادامه مطلب ...

پادکست: ابزاری شنیداری برای یادگیری زبان انگلیسی

رچسب‌ها: آموزش, سرویس, صوتی, لغات

برای یادگیری یک زبان خارجی، مهارت‌های مختلفی را باید تقویت نمود؛ از افزایش دایره لغات و اصطلاحات گرفته تا رعایت دستور زبان، تمرین سبک نگارش، مهارت در سخن گفتن و مهارت در درک شنیداری زبان و غیره. برای تقویت مهارت درک شنیداری، گوش دادن مداوم و مستمر به برنامه‌های صوتی مانند مکالمات رادیو و تلویزیون یا دیدن فیلم به زبان انگلیسی (یا کانال‌های ویدئویی یوتیوب برای آموزش زبان) می‌تواند کمک زیادی به شما در تقویت مهارت شنیدن بکند.

برنامه‌های صوتی (مخصوصاً اگر مناسب با سطح مهارت شنیداری شما تنظیم شده باشند) اثرگذاری بیشتری خواهند داشت زیرا به دلخواه و در زمان فراغت خود (حتی در خیابان) می‌توانید به آنها گوش دهید. یکی از ابزارهای دنیای امروز که در این زمینه می‌تواند بسیار کارگشا باشد پادکست است.

پادکست چیست؟

ادامه مطلب ...

یادگیری لغات انگلیسی با تأکید بر کاربرد آنها در دنیای واقعی

برچسب‌ها: لغات, نگارش, واژه‌نامه, کارت یادگیری

تصور کنید واژه‌نامه‌ای دارید که علاوه بر نشان دادن معانی و مترادف‌های کلمات انگلیسی، نحوه کاربرد آنها در دنیای واقعی (نمونه‌هایی از کاربرد کلمه در متون موجود در اینترنت و توییت‌های افراد انگلیسی‌زبان) را هم به شما نشان می‌دهد و علاوه بر این می‌تواند مانند نرم‌افزارهایی که از روش کارت‌های یادگیری برای افزایش دایره لغات به شما کمک می‌کنند نیز عمل کند.

تمام این ویژگی‌های خوب را در کنار هم می‌توانید در ابزار آنلاین «انبار کلمات» پیدا کنید! شما می‌توانید با مراجعه به این سایت و ایجاد یک حساب رایگان برای خودتان از تمام ویژگی‌های فوق برخوردار شوید.

انبار کلمات

ادامه مطلب ...