دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود Google Chrome 30.0.1599.66 مرورگر اینترنت گوگل کروم

گوگل کروم Google Chrome یک مرورگر وب رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ (۱۲ شهریور ۱۳۸۷) توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد. در ابتدا نسخهٔ آزمایشی آن برای کاربران نرم‌افزار سیستم‌عامل ویندوز در یک‌صد کشور جهان عرضه شد ولی گوگل اعلام کرد که نسخه‌های منطبق با سیستم‌عامل گنو/لینوکس و رایانهٔ اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع خواهد شد.موتور این مرورگر نرم‌افزار آزاد وب‌کیت (WebKit) است. از امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به Tabbed browsing، و امکاناتی مشابه Privacy در سافاری و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.گوگل کروم مرورگری امن، سریع و بسیار با ثبات است.


Google Chrome دانلود Google Chrome 30.0.1599.66 مرورگر اینترنت گوگل کروم

  ادامه مطلب ...

دانلود TeamViewer 8.0.22298 نرم افزار کنترل از راه دور سیستم تیم ویور

TeamViewer تیم ویور نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه ها از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت. این نرم افزار متعلق به شرکت آلمانی “TeamViewer GmbH” تا چندی پیش فقط قابل خرید بود ولی اکنون میتوان آنرا برای مصارف شخصی به رایگان دانلود و استفاده کرد. دو کاربر میتوانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار و رد و بدل رمزهای عبور، رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد. با کمک این برنامه امکانات وسیع آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا میشود. این نرم افزار از کارساز پراکسی (Proxy)، فایروال و برگردان نشانی شبکه (NAT) براحتی عبور میکند.

TeamViewer دانلود TeamViewer 8.0.22298 نرم افزار کنترل از راه دور سیستم تیم ویور

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار اندروید خرید کارت شارژ ۲۰ پاتوق ۲۰patogh Charge

شما می توانید با نصب نرم افزار موبایل خرید شارژ ۲۰ پاتوق , خرید خود را در سریع ترین و راحت ترین شکل ممکن انجام دهید , همچنین در نسخه جدید آن می توانید کلیه پرداخت های الکترونیکی خود را از قبیل پرداخت قبض , خرید بلیط , … بوسیله این نرم افزار انجام دهید.

ویژگی های نرم افزار :

  1.  خرید شارژ به روش مستقیم و غیر مستقیم
  2.  تمام اپراتورها (ایرانسل ، رایتل ، تالیا ، همراه اول)
  3.  طرح های اپراتورها
  4.  لیست کارت ها
  5.  امکان ساخت پروفایل جهت شارژ سریع تر
  6.  سازگار با دستگاه های آندرویدی

خرید شما را سایت ۲۰ پاتوق ضمانت می کند پس با خیالی راحت از نرم افزار استفاده کنید

20patogh charge دانلود نرم افزار اندروید خرید کارت شارژ 20 پاتوق 20patogh Charge

 

ادامه مطلب ...