دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود Macrium Reflect 5.1.5496 – نرم افزار پشتیبان گیری

Macrium Reflect ۵.۱.۵۴۹۶ یک نرم افزار حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و درایوهای هارد و تهیه ایمیج از هارد دیسک، رایانه شما می باشد.شما با استفاده از این برنامه می توانید از تمامی اطلاعات سیستم مانند تصاویر , موزیک ها , فیلم ها , برنامه ها و هر چیزی که در سیستم دارید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود MySQL 5.5.29 – نرم افزار مدیریت پایگاه داده

 MySQL5.5.29 مای‌ اس‌ کیو ال یک سامانه مدیریت پایگاه داده‌ها متن‌ باز است، که توسط شرکت اوراکل توسعه، توزیع، وپشتیبانی می‌ شود.سرور مای‌ اس‌ کیو ال به چندین کاربر اجازه استفاده همزمان از داده‌ها را می‌ دهد. مای‌ اس‌ کیوال از چندین موتور ذخیره‌ سازی پشتیبانی می‌کند که به عنوان نوع‌ های جدول مختلف عمل می‌کنند. برخی انواع موتورهای ذخیره‌ سازی دربرابر تراکنش‌ ها امن، و برخی دیگر در برابر تراکنش‌ ها نا امن هستند.در مای‌ اس‌ کیو ال هر برنامه ذخیره‌شده شامل یک بدنهاست که از عبارات اس‌ کیو ال تشکیل شده است. برنامه‌ های ذخیره‌ شده می‌ توانند مقادیر خروجی داشته باشند یا نداشته باشند. اگر یک برنامه خروجی داشته باشد، ازآن می‌ توان در پرس‌ و جوی SELECT استفاده کرد.

ادامه مطلب ...

دانلود Notepad++ 6.2.3 – ویرایشگر حرفه ای و قدرتمند متن

Notepad++ 6.2.3 نرم افزاری رایگان برای ویراش کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان‌ های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

ادامه مطلب ...

دانلود Orbit Downloader 4.1.1.14 – نرم افزار اوربیت دانلود منیجر

Orbit Downloader 4.1.1.14 برنامه ای رایگان جهت دانلود کردن فایل ها با سرعت است.به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به دانلود هرگونه فایلی هستید. از بازی ها و کلیپ های Flash گرفته تا ویدوهای سایت های YouTube,Google,Metcafe و یا فایل های RapidShare و Streaming Video ها. از امتیازات بارز این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان می توان هر نوع فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمی تواند آنها را دانلود کند ، این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن می توانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و Grab++ را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید. امیدوارم این برنامه را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

ادامه مطلب ...