دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود مجموعه تصاویر زیبا اچ دی


این بار برای شما عزیزان مجموعه ۱۱۱  تصویر زیبا اچ دی New Mixed HD Wallpapers بسیار زیبایی را با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده کرده ایم. شما عزیزان میتوانید این این مجموعه تصاویر را دانلود کرده و به عنوان پس زمینه کامپیوتر خود استفاده نمایید.

New Mixed HD Wallpapers Pack دانلود مجموعه تصاویر زیبا اچ دی

  ادامه مطلب ...

دانلود Google Earth Pro 7.1.2.2041 Final جدیدترین ورژن گوگل ارث

گوگل ارت یا گوگل ارث Google Earth ‏، برنامه‌ای است برای دریافت و مشاهدهٰ اطلاعات جغرافیایی جهان که توسط شرکت گوگل ساخته شده‌ است و نقشهٰ ۳ بعدی زمین نیز نامیده می‌ شود.Google Earth نرم افزار محبوب شرکت گوگل که توسط آن کاربران میتوانند به تصاویر ماهواره ای کره زمین دسترسی داشته باشند نقشه‌ های این برنامه با کنار هم قرار دادن تصاویر انتخاب شده از تصاویر ماهواره‌ای و عکس‌ برداری هوایی و سامانه اطلاعات مکانی ۳ بعدی جهان بدست می‌آید. با گوگل ارت و در فضای مجازی می‌ توان به همه جای زمین پرواز کرد و تصاویر ماهواره‌ ای، نقشه‌ها، پستی و بلندی‌ها، و ساختمان‌های سه بعدی، کهکشان‌های خارج از جو زمین و ژرفای اقیانوس‌ها را مشاهده نمود. از دیگر امکانات این برنامه جستجوی هتل‌ ها، رستوران‌ ها و دیگر اماکن مختلف است.

Google Earth Pro 7.1.2.2041 Final Datecode 05.02.2014

Google Earth دانلود Google Earth Pro 7.1.2.2041 Final جدیدترین ورژن گوگل ارث

  ادامه مطلب ...

دانلود Zoom Player 8.7 Beta 33 پخش فرمت های صوتی و تصویری

Zoom Player را شاید کمتر کسی با آن آشنایی داشته باشد. بعضی افراد بر این باورند که همیشه معروف بودن نام نرم افزار دلیلی بر قدرتمند بودن خود نرم افزار می باشد.اما اینطور نیست.امروز قصد داریم نرم افزار زوم پلیر را به شما معرفی کنیم که محیط کاربری ساده آن که حتی کاربران مبتدی نیز قادر خواهند بود از آن استفاده کنند یکی از برترهای این نرم افزار نسبت به سایر پلیرها می باشد.Zoom Player با پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری با بالاترین کیفیت و امکان پخش مستقیم از دی وی دی های چند رسانه ای راحتی را برای شما فراهم کرده است.با نصب این نرم افزار قدرتمند انواع فیلم و آهنگ را پخش کنید و از آنها لذت ببرید بدون آن که نیازی به نصب کردن نرم افزار دیگری باشد.


Zoom Player free دانلود Zoom Player 8.7 Beta 33 پخش فرمت های صوتی و تصویری
 
ادامه مطلب ...

Macrium Reflect 5.2.6465 x86/x64 پشتیبان گیری و بازیابی سیستم

Macrium Reflect یک نرم افزار حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و درایوهای هارد و تهیه ایمیج از هارد دیسک، رایانه شما می باشد.شما با استفاده از این برنامه می توانید از تمامی اطلاعات سیستم مانند تصاویر , موزیک ها , فیلم ها , برنامه ها و هر چیزی که در سیستم دارید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.


macrium reflect Macrium Reflect 5.2.6465 x86/x64 پشتیبان گیری و بازیابی سیستم

  ادامه مطلب ...