دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ تبریک میگم با صدای فرهبد

دانلود آهنگ بسیار زیبای فرهبد به نام تبریک میگم با بالا ترین کیفیت

Download New Music Farahbod Tabrik Migam

آهنگ تبریک میگم فرهبد کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Tabrik Migam

دانلود آهنگ تبریک میگم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ تبریک میگم با صدای فرهبد

ترانه و موزیک: آرش ای پی , تنظیم: مسعود جهانی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ تبریک میگم فرهبد

عزیزم تبریک میگم به تو عشق و جدیدت

خوبه خوشحالی میخندی پس من چرا رنگم پریده

عزیزم داغون شدم من اینو به گوشت رسوندن

گفته بودی بر میگردم من که خوب پیش تو موندم

داغی نمیفهمی الان خیلی تو بی رحمی برام سخته نبودت سخته نبودت

اونم مث منه اگه دوست داره پس چرا چشمات کبوده چشمات کبوده

نگو گریه کردی

داغی نمیفهمی الان خیلی تو بی رحمی برام سخته نبودت سخته نبودت

اونم مث منه اگه دوست داره پس چرا چشمات کبوده چشمات کبوده

نگو گریه کردی

اذیت که نمیکنتت ول نمیکنتت قول داده که خوشبخت شی اینو شنیدم

در نمیاره اشکاتو گوش میده همه حرفاتو دیدم باهاش خوشحالی جز من همه اینو دیدن

داغی نمیفهمی الان خیلی تو بی رحمی برام سخته نبودت سخته نبودت

اونم مث منه اگه دوست داره پس چرا چشمات کبوده چشمات کبوده

نگو گریه کردی

داغی نمیفهمی الان خیلی تو بی رحمی برام سخته نبودت سخته نبودت

اونم مث منه اگه دوست داره پس چرا چشمات کبوده چشمات کبوده

نگو گریه کردی

آهنگ تبریک میگم فرهبد

دانلود آهنگ دلتنگه با صدای ایمان غلامی

دانلود آهنگ بسیار زیبای ایمان غلامی به نام دلتنگه با بالا ترین کیفیت

Download New Music Iman Gholami Deltange

آهنگ دلتنگه ایمان غلامی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Deltange

دانلود آهنگ دلتنگه با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ دلتنگه با صدای ایمان غلامی

ترانه: مجید احمدی, موزیک و تنظیم: ایمان غلامی

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ دلتنگه ایمان غلامی

من دلم گیر اون چشمای مستتن فکر نمیکردم یه روز به رو من بسته شن

چی شد از یاد تو رفت روزای خوبمون که تموم شد خیلی زود همه چی

یه عمریه که ویرونم تو این خونه آخه کی حال من تنها رو میدونه

گیرم از یادم بری و پر بشه جاتو من کجا پنهون کنم اون خاطره هاتو

حال این دیوونه به نفسهات بنده واسه تو دلتنگه از همه دل کنده

حال این دیوونه به نفسهات بنده واسه تو دلتنگه از همه دل کنده

بی من این روزا دل به کی بستی چی بهش گفتی با کی همدستی

چشم تو هرشب رو کی میبندی با کی میخندی به کی میخندی

حال این دیوونه به نفسهات بنده واسه تو دلتنگه از همه دل کنده

حال این دیوونه به نفسهات بنده واسه تو دلتنگه از همه دل کنده

آهنگ دلتنگه ایمان غلامی

ریمیکس جدید Hosein Aerial به نام Dance Station 20

ریمیکس دنس استیشن ۲۰ دی جی حسین اریال Dance Station

ریمیکس جدید Hosein Aerial به نام Dance Station 20

ریمیکس جدید ۹۶ Hosein Aerial

Dance Station with Hosein Aerial Episode 20

ریمیکس دنس استیشن 20 دی جی حسین اریال Dance Station

Artist: Hosein_Aerial – Podcast: Dance_Station – Episode: 20 – Genre: Dance

لیست آهنگهای موجود در ریمیکس Hosein Aerial Dance Station 20

Intro
Sina Shabankhani – Khaterate Khosh (Hosein Aerial Mashup)
Arash Feat Helena – Dooset Daram (Hosein Aerial Mashup)
DJ Mehmet Tekin – World Of Dreams
Behzad Leito – To Chi Baalaaei (Hosein Aerial Mashup)
Quintino – Get Low
Tarkan – Yolla

Fahri Yilmaz – Shake Your Head
DJ Gokhan Kupeli Feat DJ Mehmetcan – Two Crazy
DJ Kantik – Bollywood Shenai
Emrah Karaduman – Cevapsiz Cinlama (Ft Aleyna Tilki)
Mohsen Chavoshi – Sheydaei (Hosein Aerial Mashup)

Fizboh – Calabria
DJ Mehmet Tekin – Balikali
Mehdi Ahmadvand – Age Baroon Bebare (Hosein Aerial Mashup)
Martial Flowz – Arena
A.B. – Echele Ritmo (Omar Llie Remix)
Majid Eslahi – Halalet
Leke Leke – Tribal Set

Amirhossein Eftekhari – Ey Yar
Sasy – Hame Bada
Hamid Hiraad – Nimeye Janam
Shahab Mozaffari – Delbarito Kamtaresh Kon
Turbotronic – Jalhanda

ریمیکس دنس استیشن ۲۰ دی جی حسین اریال Dance Station

دانلود آهنگ بسیار زیبای عماد به نام سمیره با بالا ترین کیفیت


دانلود آهنگ بسیار زیبای عماد به نام سمیره با بالا ترین کیفیت

Download New Music Emad Samireh

آهنگ سمیره عماد کیفیت 320 به همراه پخش آنلاین آهنگ Samireh

دانلود آهنگ سمیره با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ سمیره با صدای عماد

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ سمیره عماد

سمیره سمیره دلم پیشت گیره

تاپ تاپ قلبم با قدمات ضرب میگیره

سمیره سمیره نفسم درگیره

اون چشمای سیاته اگه نباشی دل میمیره

سمیره سمیره دلم پیشت گیره

تاپ تاپ قلبم با قدمات ضرب میگیره

سمیره سمیره نفسم درگیره

اون چشمای سیاته اگه نباشی دل میمیره

سمیره

حرفای قشنگش به دل من میشینه

از خنده هات معلومه که طعم لبات شیرینه

وقتی که راه میوفتی تو کوچه و خیابون

میپره از فکر تو سرم منطق و دین و ایمون

سمیره سمیره دلم پیشت گیره

تاپ تاپ قلبم با قدمات ضرب میگیره

سمیره سمیره نفسم درگیره

اون چشمای سیاته اگه نباشی دل میمیره

آهنگ سمیره عماد

دانلود آهنگ بسیار زیبای مهدی احمدوند به نام وابسته با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ بسیار زیبای مهدی احمدوند به نام وابسته با بالا ترین کیفیت

Download New Music Mehdi Ahmadvand Vabasteh

آهنگ وابسته مهدی احمدوند کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Vabasteh

دانلود آهنگ وابسته با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ وابسته با صدای مهدی احمدوند

ترانه, موزیک و تنظیم: مهدی احمدوند

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ وابسته مهدی احمدوند

قد من روی کره زمین هیچکسی تورو دوست نداره

هیچکسی نمیتونه توی عشق ادای منو حتی دراره

هیچکسی مث من دیوونه عاشق دیوونه ها نمیشه

من بگم میشه عاشق تو بشم تو بگی عزیزم آره میشه

من توی این شهر کسی رو جز تو ندارم تو چرا تازگیا ناسازگاری

من همه دنیامو پای تو میریزم همه دنیام باشه پیشت یادگاری

روی این کره زمین مث من کسی به تو نمیاد

خودتو خود خدا میدونید مث من هیچکسی خود تورو نمیخواد

هی عکستو هر روز میبوسم بی تو تو این خونه میپوسم

حس میکنم یه چند روزیه دیگه منو نداری دوسم

من توی این شهر کسی رو جز تو ندارم تو چرا تازگیا ناسازگاری

من همه دنیامو پای تو میریزم همه دنیام باشه پیشت یادگاری

من به تو وابسته شدم از نبودنت خسته شدم

دو روزه از من فاصلت ببین چقده شکسته شدم

به مردنم راضی شدم به این روزایی که دورم ازت

روزایی که فک میکنم یکی رو آوردی وسط

یکی رو آوردی وسط

آهنگ وابسته مهدی احمدوند

آهنگ نه من نه تو با صدای بابک تسلیمی

دانلود آهنگ بسیار زیبای بابک تسلیمی به نام نه من نه تو با بالا ترین کیفیت

Download New Music Babak Taslimi Na Man Na To

آهنگ نه من نه تو بابک تسلیمی کیفیت 320 به همراه متن اهنگ Na Man Na To

دانلود آهنگ نه من نه تو با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ نه من نه تو با صدای بابک تسلیمی

متن آهنگ + پخش آنلاین

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جان منی با صدای محمد زند وکیلی Mohammad Zand Vakili Jane Mani

دانلود آهنگ بسیار زیبای محمد زند وکیلی به نام جان منی با بالا ترین کیفیت

Download New Music Mohammad Zand Vakili Jane Mani

آهنگ جان منی محمد زند وکیلی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Jane Mani

دانلود آهنگ جان منی با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ جان منی با صدای محمد زند وکیلی

ترانه: ترانه مکرم, موزیک: اشکان خشایی, تنظیم: امیر میلاد نیکزاد

متن آهنگ + پخش آنلاین

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ راه بیا با صدای علی یاسینی Ali Yasini Rah Bia

دانلود آهنگ بسیار زیبای علی یاسینی به نام راه بیا با بالا ترین کیفیت

Download New Music Ali Yasini Rah Bia

آهنگ راه بیا علی یاسینی کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Rah Bia

دانلود آهنگ راه بیا با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ راه بیا با صدای علی یاسینی

ترانه و موزیک: علی یاسینی , تنظیم: سعید شمس

متن آهنگ + پخش آنلاین

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ بازم رفت با صدای امیر عباس گلاب

دانلود آهنگ بسیار زیبای امیر عباس گلاب به نام بازم رفت با بالا ترین کیفیت

Download New Music Amir Abbas Golab Bazam Raft

آهنگ بازم رفت امیر عباس گلاب کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Bazam Raft

دانلود آهنگ بازم رفت با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ بازم رفت با صدای امیر عباس گلاب

متن آهنگ + پخش آنلاین

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ تیمار با صدای محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ بسیار زیبای محسن ابراهیم زاده به نام تیمار با بالا ترین کیفیت

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh Timar

آهنگ تیمار محسن ابراهیم زاده کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Timar

دانلود آهنگ تیمار با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ تیمار با صدای محسن ابراهیم زاده

متن آهنگ + پخش آنلاین

 

ادامه مطلب ...