دانلود آهنگ بسیار زیبای حجت اشرف زاده به نام مه دخت با بالا ترین کیفیت

Download New Music Hojat Ashrafzadeh Mah Dokht

آهنگ مه دخت حجت اشرف زاده کیفیت 320 به همراه متن آهنگ Mah Dokht

دانلود آهنگ مه دخت با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ مه دخت با صدای حجت اشرف زاده

ترانه: محمدمهدی علی نژاد, موزیک: فرامرز نصیری, تنظیم: رضا پناهی

تیتراژ پایانی برنامه یک یک شبکه یک سیما

متن آهنگ + پخش آنلاین

متن آهنگ مه دخت حجت اشرف زاده

مه دخت فریبای پریوش تو کجایی از من شده ای خسته و از عشق فراری

من پای تو ماندم که به اثبات رسانم تو ماه ترین دختر این بوم و دیاری

بی گمان به گریه میرسم نه نگو به تو نمیرسم وای من تورا ندارم

عطر تو برای منن نفس خانه ام بدون تو قفس نه نرو نمیگذارم

جان و دل میبری چون نشد خبری بی وفا وفا نداری

میبری دل مرا ماه من بگو چرا قصد آمدن نداری

مه دخت فریبای پریوش تو کجایی

از من شده ای خسته و از عشق فراری

من پای تو ماندم که به اثبات رسانم

تو ماه ترین دختر این بوم و دیاری

بی گمان به گریه میرسم نه نگو

به تو نمیرسم وای من تورا ندارم

عطر تو برای منن نفس خانه ام

بدون تو قفس نه نرو نمیگذارم

آهنگ مه دخت حجت اشرف زاده