دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

به تماشای ترکیدن یک بادکنک بنشینیم – حتما ببینید


شاید برای خیلی از ما مهم ترین کاربرد ترکیدن یک بادکنک فقط و فقط ترساندن دیگران باشد! البته من انکار نمیکنم که انجام دادن چنین کارهایی به شدت لذت بخش است (نشنیده بگیرید لطفا :D ) اما طبیعتا هستند کسانی که قادرند به شکلی استادانه با استفاده از ساده ترین کار ها، مثل همین ترکاندن بادکنک، هنر خود را به نمایش بگذارند. Edward horsford یکی از همین افراد هنرمند است. ادوارد با هنر و مهارت بسیار زیاد خود در عکاسی پر سرعت (highspeed photography) توانسته لحظه ی ترکیدن بادکنک های رنگی پر از آب را ثبت کرده و تصاویر هنری بسیار زیبایی بیافریند.



این عکاس انگلیسی برای ثبت این تصاویر از یک دوربین نیکون D200 استفاده کرده است. برای ثبت چنین عکسی لازم بوده تا سرعت تصویر برداری معادل یک چهل هزارم ثانیه باشد تا بتوان دقیقا لحظه ای را که سوزن به بادکنک برخورد میکند را در تصویر ثبت کرد. بنابراین ادوارد دوربین خود را طوری تنظیم کرده تا وقتی سطح صدا به حد معینی برسد (صدایی که در لحظه ی انفجار بادکنک ایجاد میشود) بلافاصله تصویر ثبت شود و دقیقا با همین تکنیک توانسته به چنین عکس های فوق العاده ای دست یابد. دلیل اینکه وی درون بادکنک هایش را با آب پر کرده این است که تصاویر جلوه ی زیباتری داشته باشند.
ادوارد یک سال تمام است که مشغول کسب تجربه در مورد عکاسی از بادکنک ها در چنین حالت هایی است و این را به خوبی میتوانید از اکانت Flickr وی متوجه شوید. در ادامه ی مطلب میتوانید تصاویر بیشتری مشاهده کنید.



منبع http://1persiangeek.ir/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد