دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

ده پلاگین پرطرفدار وردپرس در سال ۲۰۱۰

لوگوی وردپرس

یکی از دلایل محبوبیت زیاد وردپرس پلاگین‌های متنوع و کاربردی آن است که براساس آمار وردپرس تعداد پلاگین‌ها ۱۲، ۴۵۶ می‌باشد!

در زیر ۱۰ پلاگین وردپرس که نصب و استفاده از آن‌ها برای هر وبلاگی ضروری است همراه با توضیحی مختصر لیست شده است.

۱. جلوگیری از کامنت‌های اسپم یا جفنگ با اکیسمت

هرچه ترافیک سایت شما بیشتر باشد کامنت‌ها و trackback‌های اسپم بیشتری دریافت می‌کنید و بهتر است برای این مشکل همین الان فکری بکنید تا از دست این اسپم‌ها کلافه نباشید.

Akismet یک پلاگین فوق العاده برای جلوگیری از کامنت‌های اسپم می‌باشد. من از وقتی که از این پلاگین استفاده می‌کنم کاملا از شر کامنت‌های اسپم خلاص شده‌ام.

بعد از نصب این پلاگین باید در وردپرس. کام ثبت نام کنید و API key خودتان را به اکیسمت بدهید تا فعال شود.

۲ . حفظ کردن آدرس های ایمیل از شر اسپم ها با SpamShiv

ایمیل ادرس‌های شما همیشه در خطر جمع آوری توسط بات‌های خودکار و اسپایدرهای اسمپر‌ها هستند. اگر شما در پستی آدرس ایمیل خودتان را درج کنید در عرض جند هفته شاهد حجوم میل‌‌های تبلیغاتی به اینباکس یا شاخه اسپم سرویس ایمیل خود خواهید بود.

پلاگین SpamShiv Lite ایمیل آدرس شما را اتوماتیک تبدیل به کدهایی می کند که اسپایدرها توانایی شناسایی آن را ندارند

.

برای مثال در زیر یک ایمیل توسط این پلاگین کد شده است :

el@solostream.com

3. گرفتن بازدید بیشتر از گوگل با Google XML Sitemaps

براساس آمار تقریبا ۸۵% جستجوهای انجام شده در اینترنت توسط گوگل است. پس این خیلی مهم است که گوگل ٬ هرآنچه که لازم هست درباره صفحات مختلف سایت شما بداند و در نتایج جستوجیش نمایش دهد.

یکی از راه‌های مطلع کردن گوگل از همه صفحات سایت خود و زمان آپدیت آن‌ها، ثبت کردن یک سایتمپ XML هست. در Sitemap تمام لینک‌های سایت شما لیست می‌شوند. بنا به گفته خود گوگل ساخت و ثبت Sitemap به گوگل کمک خواهد کرد که اطلاعات تمام صفحات سایت شما همراه با URL آن‌ها را بداند.

پلاگین Google XML Sitemaps بطور اوتوماتیک sitemap سایت شما را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو مثل یاهو، بینگ و Ask ثبت می‌کند و همچنین بعد از نصب و فعال کردن این پلاگین خودش Sitemap وبلاگ وردپرسی شما را می‌سازد، این پلاگین دارای امکانات زیادی است. البته نصب این پلاگین تضمین کننده ترافیک بیشتر برای سایت شما نیست اما باعث می‌شود صفحات سایت شما سریع‌تر در موتورهای جستجو ایندکس شوند.


۴ .درگیر کردن خوانندگان خود با امکانات Polldaddy

تعامل داشتن با خوانندگان یکی از موارد موفقیت یک وبلاگ است. این کار علاوه براینکه به توسعه یک اجتماع حول بلاگ یا کسب و کار شما کمک می‌کند باعث ایجاد بستری برای شما می‌شود که بفهمید مشتری‌ها یا خوانندگان شما چه چیزهایی را دوست دارند و چه مطالبی را دوست ندارند.

گذاشتن نظر در وبلاگ یکی از راه‌های مشغول کردن خوانندگان است ٬‌اما همه‌کس زمان یا علاقه برای نظر گذاشتن ندارند .یکی از راه‌های درگیر کردن خوانندگان ایجاد نظرسنجی است .Polldaddy که توسط توسعه دهنده‌ی وردپرس ایجاد شده است ابزارهایی ساده برای استفاده‌ی شما ارائه می کند .

با پلاگین Polldaddy شما می توانید به آسانی نظرنسجی بسازید و در پست‌های وردپرسی خود ٬ پیج ها و یا سایدبار استفاده کنید همراه با پنل ویجت.در کنترل پنل وردپرس خودتان هم می‌توانید نتایج را ببینید .با این پلاگین می توانید برای پست‌های وبلاگ خود Rating یا سیستم امتیاز دهی هم ایجاد کنید .


۵ . یک پوسته‌ی ساده ٬ قوی و زیبا برای بازدیدکنندهای بوسیله موبایل با WPtouch

پلاگین WPtouch سریع و بدون دردسر وبلاگ وردپرسی شما را به یک نسخه سبک ٬‌زیبا ٬ همراه با ajax loading برای کاربران موبایل تبدیل می‌کند.این پلاگین با اکثر دیوایس‌ها  از قبیل آیفون ٬ آی‌پاد تاچ ٬ اندروید ٬ اپرا مینی ٬ Palm Pre ٬ گوشی‌های سامسونگ و بلکبری سازگاری دارد .زمانی که یک کاربر با موبایل از وبلاگ شما بازدید می‌کند به صورت اوتوماتیک این ورژن ساده‌تر و مخصوص نمایش در موبایل برای او لود می‌شود .


۶ . ارتقای رنک در موتورهای جستجو با All-in-One SEO

پلاگین All-in-One SEO امکاناتی به شما می‌دهد که می توانید وبلاگ خود را برای موتورهای جستجو بسیار بهینه سازی کنید (SEO) . طبق توصیه متخصصین سئو استفاده از این پلاگین برای بهبود و بهینه کردن سایت ضروری است .

بعد از کانفیگ کردن این پلاگین یک ماژول در انتهای صفحه‌ی ارسال پست جدید اضافه می‌شود که شما می‌توانید به هر پست Title ٬ Description و کلمات کلیدی بدهید .

نحوه‌ی استفاده از پلاگین All-in-One SEO هم بصورت فارسی در اینجا نوشته شده است .


۷ . افزایش سرعت لود صفحات با WP Super Cache

استفاده از این پلاگین به ۲ دلیل ضروری است . یک٬ باعث سریع‌تر لود شدن صفحات سایت شما می‌شود .دو ٬ باعث کاهش پردازش CPU سرور شما می‌شود .مخصوصا اگر از هاست اشتراکی استفاده می‌کنید یا بازدید بالایی دارید این مورد بسیار برای شما ضروری است .

اما WP Super Cache چگونه کار می‌کند؟ این پلاگین از وبلاگ وردپرسی شما یک فایل استاتیک html می‌سازد .بعد از آن وب سرور شما به‌جای پردازش و اجرای اسکریپ‌های PHP از این فایل استفاده می کند و بدین ترتیب سرعت لود صفحات افزایش می‌یابد .


۸ . صفحه بندی وردپرس با WP-PageNavi

نیاز به توضیح خاصی ندارد ٬ با پلاگین WP-PageNavi به راحتی می‌توانید یک صفحه‌بندی مرتب برای خود داشته باشید و کاربر به آسانی بتواند به صفحات مختلف وبلاگ شما برود .


۹ . راحت کردن اشتراک گذاری مطالب با AddToAny

شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که بعضی وقت‌ها یک مطلب جالب را می‌خوانید و می‌خواهید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید ٬ اما بدلیل Busy بودن وقت باز کردن فیس‌بوک یا تویی‌تر و ارسال لینک به همراه عنوان مطلب را ندارید ٬ مخصوصا اگر لینک طولانی باشد و توییت شما را بیشتر از ۱۴۰ حرف کند. این اتفاق برای اغلب افراد می‌افتد پس بهتر است راهی سریع و آسان برای به اشتراک گذاری مطالب فراهم کنید.

بعد از نصب پلاگین AddToAny به‌طور خودکار لینک یا دکمه‌ی Share کردن مطلب در سایت‌های سوشیال می‌آید.


۱۰ . مشترک شدن در کامنت‌ها

این پلاگین به کاربران اجازه می‌دهد در بخش نظرات یک پست مشترک شوند و در صورت ارسال نظر در آن پست به کاربران ایمیل ارسال می‌شود و آنان را از کامنت جدید با خبر می‌کند . پلاگین Subscribe to Comments باعث مراجعه‌ی مجدد خوانندگان به وبلاگ شما می‌شود .


اگر شما هم پلاگین مفیدی می‌شناسید آن را در بخش نظرات معرفی کنید .


منبع:ویز ویز دات نت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد