دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

وقتی جوانان تهرانی بی‌بی‌سی را سر کار می گذارند + فیلم

عصر امروز تعدادی از جوانان تهرانی در تماس با بی‌بی‌سی فارسی با شعار "مرگ بر انگلیس" مجریان این شبکه را منفعل و دست پاچه کردند .

به گزارش گرداب به نقل از مشرق، عصر امروز، دوشنبه در حالی که شبکه بی بی سی فارسی برای تحریک اغتشاشگران سه ساعت زودتر از ساعت معمول برنامه های خود را آغاز و با پخش شایعات مختلف سعی در بحرانی جلوه دادن تهران داشت، تعدادی از مردم تهران طی تماس هایی با این شبکه، فضای واقعی تهران را توصیف کردند.

عصر امروز مجری بی بی سی فارسی با قطع برنامه عادی، بر صفحه این تلویزیون ظاهر شد و اعلام کرد که بی بی سی می خواهد با یک شاهد عینی در یکی از خیابان های تهران گفت‌وگو و رویدادهای تهران را از قول او بیان کند.

در این هنگام یکی از جوانان تهرانی در تماسی که با بی بی سی برقرار کرد، در گفتگویی زنده از مجری بی بی سی خواست که از طریق این تماس، صدای مردم را بشنود.

پس از استقبال مجری بی بی سی از این تماس، صدای جمعیتی که شعار می دادند چندین بار به وضوح پخش شد که می گفتند: «بی بی سی حیا کن، مملکتو رها کن، مرگ بر انگلیس.»


تا زمانی که دست اندرکاران بی بی سی موفق شدند این ارتباط صوتی را قطع کنند، شعارها چندین بار پخش شد.
مجری برنامه هم که از این رویداد نامطلوب دستپاچه شده بود، از بینندگان بی بی سی "عذر" خواست و گفت که چون در تهران خبرنگار ندارند چنین اتفاقی روی داده است!
 
وی پس از یک میان برنامه، بار دیگر از مخاطبان بی بی سی عذرخواهی کرد اما در موضعی متفاوت گفت که درباره این رویداد دیگر اظهار نظر نمی کند.


 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
دوست سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

خیلی جالب بود ایووووووووووول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد