دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

توصیه هایی ‪جهت‬ انتخاب بروز رسانی های مناسب برای ویندوز

وقتی یکی از دوستانم بخش به روز رسانی ویندوزاش (Windows Update) را برای انجام آپدیت های جدید چک کرد، دوست داشت بداند کدام یک از وصله های ارائه شده از سوی مایکروسافت را باید سریعا دانلود و نصب کند و کدام یک از وصله ها نیاز فوری به دانلود و نصب ندارند

این مسئله یعنی انتخاب گزینه های ضروری برای بروزرسانی از بین لیست آپدیت ها کمی گیج کننده است. مایکروسافت لیستی بلند بالا پیش روی شما می گذارد، آنهم با اطلاعات راهنمای کم برای هر مورد. به نوعی خودتان باید تشخیص دهید کدام بروز رسانی ها را واقعا لازم دارید و کدام ها را خیر، کدام ها را علاقه دارید که نصب کنید، و کدام ها پیشنهاد  مایکروسافت است که تنها برای برآوردن مقاصد و سیاست های تجاری مایکروسافت روی رایانه شما نصب خواهد شد!

متاسفانه تنها توجه کردن به نام فایل های آپدیت کمکی به ما نمی کند چرا که بسیاری از نام های این فایل ها کاملا بی معنا و فقط به شکل کدهایی از ترکیب حروف و اعداد است. مثلا بدون جستجو کردن عبارت (KB950124) در گوگل، می توانید به من بگویید چرا شما ممکن است در ویندوز ویستا به نصب این آپدیت نیاز داشته باشیم؟! من که نمی توانم از این کد چیزی را تشخیص دهم!

البته در برنامه آپدیت ویندوز می توانید توضیحات مفید از هر بروز رسانی را به نمایش درآورید. مثلا در ویندوز  ویستا ، با دوبار کلیک کردن روی هر فایل آپدیت توضیحات آن در پنجره مجزایی به نمایش در می آید. در ویندوز ایکس پی هم، با کلیک بر روی علامت  + کنار نام فایل بروز رسانی، جزئیاتی از آن به نمایش در می آید. (در ویندوز 7 نیز با کلیک روی هر مورد از لیست اطلاعات کاملی از آن بروزرسانی در ستون سمت راست پنجره مشاهده می شود.)

همچنین توجه به سطح توصیه ای که مایکروسافت برای هر بروز رسانی اعلام نموده مفید است.

۱- مایکروسافت برای ویندوز ویستا به روز رسانی ها را در سه سطح مختلف پیشنهاد کرده

* مهم (Important): اکثر این نوع به روز رسانی ها عبارتند از وصله های رفع عیب امنیتی که هر کاربر ویندوز جهت استفاده از کامپیوتر خود با خیال راحت واقعا نیاز به دانلود و نصب آنها دارد. متاسفانه ، مایکروسافت گاهی مواردی به این گروه اضافه می کند که به دلیل بالا در این لیست قرار نگرفته، بلکه به دلیل نیاز مایکروسافت به مبارزه با نسخه های غیر اصل ویندوز است از جمله مزیت اصل بودن ویندوز یا Windows Genuine Advantage

* توصیه شده (Recommended): با نصب نکردن این آپدیت های اتفاق وحشتناکی برای رایانه شما رخ نخواهد داد، اما شما ممکن است مزیتی را از دست بدهید که با وجود آن کامپیوترتان عملکرد بهتری داشت. پس در مورد این نوع آپدیت ها توصیه می کنیم ابتدا توضیحات هر یک را بخوانید و سپس تصمیم بگیرید آیا نیاز به نصب هر یک دارید یا خیر.

* اختیاری (Optional): در این بخش گاهی اوقات ممکن است بروز رسانی مفیدی برای یک درایور پیدا کنید، اما در بیشتر موارد بروز رسانی هایی را می یابید که مربوط به سیاست های تجاری مایکروسافت و مربوط به توافقات این شرکت و دیگر شرکت های نرم افزاری برای قرار دادن بروز رسانی های انان در این قسمت می شود.

۲- در ویندوز ایکس پی آپدیت ها تنها در دو سطح پیشنهاد شده اند

* با اولویت بالا (High Priority): این دسته تقریبا همان رده «مهم» در ویستا می باشد- بیشتر آنچه در اینجا می بینید  برای نصب واقعا اهمیت دارند. شایان ذکر است که اگر هنوز از اینترنت اکسپلورر 6 (IE6) استفاده می کنید، ارتقا آن به نسخه هشتم یا IE8 یکی از مهمترین  اولویت ها در بروز رسانی ویندوز ایکس پی است. دلیل محکمی نیز برای این مسئله وجود دارد: IE8 به طور قابل توجهی امن تر است - اما خب، تغییرات ظاهری در آن نسبت به نسخه قدیمی  IE6 بسیار زیاد است و برخی از کاربران که سال ها به ظاهر ساده IE6 عادت کرده اند ممکن است اصلا از IE8 خوششان نیاید.

* اختیاری (Optional): این بخش که به دو قسمت جداگانه نرم افزار و سخت افزار تقسیم شده ، شامل به روز رسانی های مفید اما غیر ضروری، درایور های سخت افزارها (گرچه تعداد زیادی ارائه نشده) ، و آپدیت های تجاری رنگارنگ نرم افزاری است. پیشنهاد ما استفاده از قضاوت خودتان در نصب یا عدم نصب هر یک است.

۳- در ویندوز 7 نیز دو سطح مهم و توصیه شده برای بروز رسانی ها ارائه شده که توضیحاتش مانند ویندوز ویستا است.

اغلب به روز رسانی ها، برای هر نسخه ای از ویندوز ، به صورت تجمعی و روی هم انباشته شده (cumulative) نیستند. این مطلب حتی برای آنهایی که مهم و با اولویت بالا به حساب می آیند نیز صدق می کند. اگر آنها تجمعی بودند می شد فقط یکی از انها را  برای به روز رسانی کامل ویندوز دانلود و نصب کرد. البته گاهی اوقات مایکروسافت یک فایل بروز رسانی تجمعی  منتشر کرده و چندین فایل دیگر  را که در این اپدیت جدید گنجانده از لیست آپدیت ها حذف می کند.

به عنوان مثال  سرویس پک هایی که  هر چند وقت یکبار برای نسخه های ویندوز از سوی مایکروسافت ارائه می شود نمونه خوبی از آپدیت های تجمعی می باشند. مثلا یک بار مایکروسافت لیست طولانی از به روز رسانی ویندوز ویستای خود را  با یک سرویس پک برای این ویندوز جایگزین کرد: سرویس پک ۲.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد