دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

آینده تکنولوژی دیده‌بانی دیجیتال

گزارش کامل از نشست امنیت و آزادی سایبر؛
آینده تکنولوژی دیده‌بانی دیجیتال
اندیشکده بروکینگز در سمیناری ضمن بررسی امنیت و آزادی سایبری برای شهروندان و اقشار مختلف تأکید کرد که مراکز و شبکه‌های اینترنتی نیز به هدف جدید برای حملات سایبری و جاسوسی تبدیل شده‌اند.
به گزارش گرداب به نقل از فارس، اندیشکده آمریکایی بروکینگز در گزارشی به موضوع امنیت و ‌آزادی سایبر در دنیای آینده پرداخت و نوشت که پیشرفت‌ها در فنآوری‌های ارتباطی، فرصت‌های بی‌شماری را برای رشد تجاری به وجود آورده‌اند و توانایی شهروندان و گروه‌های حامی را برای گسترش تغییرات در کشور (آمریکا) و سراسر جهان افزایش داده‌اند.

این مؤسسه آمریکایی در ادامه تأکید کرد که در همین زمان، جنایت‌کاران و تروریست‌ها نیز می‌توانند از فناوری‌های اینترنتی برای سازماندهی و گسترش عملیات‌هایشان بهره گیرند، مراکز و شبکه‌های اینترنتی نیز به هدف جدید برای حملات سایبری و جاسوسی تبدیل شده‌اند همانگونه که استفاده‌های تجاری و دولتی از آن افزایش یافته است.

بروکینگر در ادامه مطلب خود نوشت که فناوری‌های اطلاعاتی سازمان‌های اعمال کننده قانون و امنیت ملی را در مبارزه با دشمنان مجاز به استفاده از سطوح مختلف دیده‌بانی‌ها می‌کند، این سامانه‌ها خطرات خاص خود را برای آزادی اینترنتی و امنیت سایبری به همراه دارند.

این اندیشکده آمریکایی در ادامه به میزگردی که اخیراً در همین زمینه برگزار شد اشاره کرد و نوشت که روز 14 فوریه سال جاری میلادی، مرکز نوآوری تکنولوژی در موسسه بروکینگز، میزگردی را ترتیب داد که موضوع آن "آینده دیده‌بانی دیجیتال" بود که در آن کارشناسان شرکت کننده، رقابت تسلیحاتی بین آنهایی که رفتار اینترنتی و کسانی که تمایل به قرار گرفتن در این مسیر دارند را تشریح کردند. کارشناسان شرکت کننده در این میزگرد با اشاره اجمالی به قانونی شدن رمزنگاری اواخر دهه 1990، در اظهاراتشان به چگونگی تناسب پارادایم‌های دیده‌بانی قدیم با تکنولوژی‌های جدید پرداختند.

"سوزان لانداو" و "آلن فریدمن" از جمله کارشناسان مسائل امنیت سایبر و مسائل استراتژیک بودند که در این میزگرد شرکت کرده و به سؤالات مطرح شده پاسخ گفتند.

در میان کارشناسان شرکت کننده در میزگرد آینده دیده‌بانی دیجیتال، آلن فریدمن روزنامه‌نگار و کارشناس مسائل اقتصادی، روابط استراتژیک و رئیس اجرایی شبکه "اف بی سی" در لندن سخنانش را این گونه آغاز کرد: «همان طور که استحضار دارید، مباحث در مورد امنیت سایبری این گونه آغاز می‌شوند که شخصی عقیده دارد، فن‌آوری اطلاعات دنیا را تغییر داده است. من فکر می‌کنم که همه ما می‌توانیم این نظر را داشته باشیم. همه شما اینجا هستید می‌توانید با این موضوع موافق باشید. اجازه دهید به موضوع خاصی توجه کنیم که عبارت است از "آینده دیده‌بانی دیجیتال".»

"سنسنبرنر"، سیاستمدار و کارشناس مسائل سیاسی آمریکا، عضو کنگره از حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان این کشور نیز در این میزگرد شرکت کرده بود که با به موقع و مهم خواندن چنین پرسشی گفت که روز پنجشنبه قرار است در کمیته قضایی مجلس نمایندگان در این باره جلسه استماعی برگزار شود. این عضو کنگره آمریکا در ادامه اظهاراتش این جلسه استماع را قدم نهادن در تاریکی خواند و آن را دیده‌بانی الکترونیک قانونی در مواجهه با تکنولوژی‌ها مطرح کرد.

"مایک راجرز"، عضو کنگره آمریکا از ایالت میشیگان، یکی از اعضای حزب جمهوریخواه و رئیس کمیته منتخب دائمی اطلاعات این کشور نیز با اشاره به ضرورت بازبینی قانون "CALEA" (کمک به ارتباطات برای اجرای قانون)، گفت: «تا زمانی که این روند قانونی ادامه داشته باشد، دیده‌بانی‌ها گسترش پیدا می‌کنند.»

وی در این باره افزود: «ما می‌دانیم که افراد نادرست، در شبکه فیس‌بوک و بازی‌های ویدئویی اینترنتی با هم ارتباط برقرار می‌کنند. این برای آمریکا، دیوانگی است که در دنیای در حال تغییر ارتباطات اینترنتی، پیشرفتی نداشته باشد. دیده‌ایم زمانی که افراد نادرست بر ارتباطات اینترنتی تمرکز می‌کنند چه اتفاقاتی روی می‌دهد.»

"بیل کیتینگ"، دیگر عضو کنگره آمریکا نیز در این میزگرد شرکت داشت و در اظهاراتش به تظاهرات در مصر و ایران اشاره کرد و گفت: «تظاهرات مصری‌ها و ایرانی‌ها به ما آموخت که رسانه‌های جمعی همانند سلاح‌های دیگر، تا چه حد قدرت دارند.»


وی تاکید کرد شرکت‌هایی که به کشورها فن‌آوری می‌فروشند تا سوءاستفاده از حقوق بشر دائمی شود، باید برای قانونی شدن این امر با کنگره همکاری کنند.

وی افزود: «این امر مهمی است که بدانیم دولت با استفاده از فن‌آوری ارتباطات، برای حفاظت از ما در برابر آسیب‌های قانونی، در حالی که به آزادی‌های فردی احترام گذاشته شود، چه می‌تواند انجام دهد و چه نمی‌تواند.»
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد