دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

از جی‌میل خود در هات‌میل یک نسخه پشتیبان تهیه کنید

وقتی برای اولین بار اخباری درباره از دست رفتن بخش کوچکی از موجودی پیامهای کاربران جی­میل منتشر شد، من درک نسبتا هولناکی از آن داشتم: حدود ۸ سال است که من از جی­میل به عنوان تنها مخزن پیامهایم استفاده کرده­ام — به عبارتی دیگر، همه تخم­مرغ­هایم را در یک سبد گذاشته­ام. اگر شما از جی­میل استفاده می­کنید، احتمالا اکنون به همان چیزی فکر می­کنید که در ذهن من است: واقعا باید یک نسخه پشتیبان از آنها داشته باشم.

 

ولی در کجا باید پشتیبان بگیرم؟ دو گزینه وجود دارد: از یک برنامه معمول ایمیل در کامپیوترتان (مانند Outlook یا Thunderbird) استفاده کنید، یا از یک سیستم ارائه دهنده ایمیل جایگزین در وب (مانند هات­میل) استفاده نمایید.

 

به عنوان قدم اول گزینه “Enable POP for all mail” را انتخاب نمایید تا به برنامه پشتیبانتان امکان دسترسی کامل به مخزن پیامهای جی­میل­تان را بدهید. در قدم دوم، منوی کشویی را در حالت “keep Gmail’s copy” تنظیم کنید — فقط در حالتی که برنامه­ای که برای پشتیبان­گیری از حسابتان استفاده می­کنید کاملا به تنظیمات “leave a copy” توجه نمی­کند (که ما در یک ثانیه آن را انجام می­دهیم).

 

حالا که امکان دسترسی به پاپ فعال شده نوبت به پیکربندی ابزار انتخابی شما برای بازیابی یک کپی از هر پیام در صندوق­پستی جی­میل می­رسد. من هات­میل را انتخاب می­کنم، به همین خاطر کار را از آنجا آغاز خواهیم کرد. روی چرخ­دنده کنار Inbox کلیک کنید، و سپس روی عبارت “Get email from another account” کلیک نمایید.

 

 

در صحنه بعد روی add an account کلیک کنید، و سپس روی advanced options (که در زیر بخش گذرواژه است) کلیک نمایید. وقتی صفحه دوباره بالا آمد، آدرس جی­میل­تان، نام کاربری (آدرس ایمیلتان منهای بخش @gmail.com)، گذرواژه، و pop.gmail.com برای آدرس سرور را وارد کنید.

 

پورت در عدد ۹۹۵ تنظیم باشد و مطمئن شوید که SSL و “leave a copy” هر دو تیک خورده باشند. روی next کیک کنید، سپس وقتی پشتیبان­گیری از پیامهای جی­میلتان را آغاز می­کند به هات­میل اطلاع دهید که چگونه می­خواهید آنها را برچسب بزنید. روی save کلیک کنید، و کار تمام می­شود!

برای تنظیم هرگونه برنامه ایمیل رومیزی (مانند Live Mail ویندوز، Thunderbird موزیلا، یا Outlook مایکروسافت) تنها به فعال بودن دسترسی به پاپ در جی­میل و اطلاعاتی که من در بالا ذکر کردم نیاز خواهد داشت. فقط دقت کنید که وقتی حساب کاربری­تان را ایجاد می­کنید گزینه leave a copy on the server را انتخاب نمایید، در غیر این صورت برنامه انتخابی­تان صندوق­پستی جی­میل را کاملا پاک خواهد کرد — و در حالی که دانلود پیامها واقعا سریع خواهد بود، آپلود همه آن ایمیلها ممکن است کاری نسبتا خسته­کننده باشد. گوگل راهنمای کاملی برای انجام تنظیمات در بسیاری از ابزارهای رایج در سایت پشتیبانی جی­میل ارائه نموده است.

 

کاربران ویندوز همچنین می­توانند یک برنامه مفید به نام “پشتیبان جی­میل” دانلود کنند، که به گونه­ای قابل پیشبینی دقیقا به این منظور طراحی شده است.

 

اگر می­خواهید کنترل کاملی روی پشتیبان جی­میل­تان داشته باشید، از یک برنامه ایمیل رومیزی استفاده نمایید. اگر راه­حلی سریع می­خواهید از یک ابزار وب­میل مانند هات­میل استفاده کنید. زیرا هات­میل و جی­میل هر دو در فضای اینترنت هستند، و به این خاطر پشتیبان­گیری از پیامها سریعتر از دانلود آنها روی دسکتاپ انجام خواهد شد.

منبع: downloadsquad


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد