دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

گوش دادن به مطالب را جایگزین خواندن آنها کنید!

بسیار پیش می‌آید که به دلایل مختلف مانند کیفیت بد قالب نوشتاری سایت‌ها، طراحی و ظاهر قالب وبلاگ‌ها، خستگی خود خوانندگان و… از مطالعه مطالب گوناگون سرپیچی کرده‌ایم، و ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که مشغول انجام کارهای روزمره باشید و به این فکر افتاده باشید که ای کاش می‌توانستیم مطالب مورد علاقمان را در اینترنت بصورت رادیو گوش داده و به انجام کارهایمان بپردازیم! امروز راه حلی به شما نشان خواهیم داد که این کار را برای شما انجام می‌دهد.
 
FoxVox نام پلاگینی است که با نصب آن بر روی مرورگر فایرفاکس می‌توانید متون انتخابی خودتان به صوت تبدیل کنید. (این پلاگین خواننده بسیار خوبی برای متن‌ها و مقالات انگلیسی است اما متاسفانه از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.) بعد از وارد شدن به صفحه اصلی پلاگین شما دو انتخاب پیش رو دارید. نصب پلاگین حرفه‌ای با کیفیت صدای بهتر اما غیررایگان و نصب رایگان پلاگین که امکاناتی خوب اما کیفیت صدای کمتری دارد. بعد از انتخاب نسخه دلخواه (در اینجا نسخه رایگان) به صفحه نصب افزونه فایرفاکس می‌روید که نصب این افزونه نیز مانند نصب دیگر افزونه‌هاست.
با نصب این پلاگین شما می‌توانید تنها به متن‌هایی که دوست دارید گوش دهید و متون انتخابی خودتان را بصورت صوت پخش کنید. برای مثال پلاگین را در گودر (Google Reader) امتحان می‌کنیم.
foxvox1 thumb گوش دادن به مطالب را جایگزین خواندن آنها کنید!

به دلیل اینکه بسیاری از کاربران برای مطالعه مقالات، اخبار و نوشته‌های دوستانشان از خواننده گوگل استفاده می‌کنند بعد از نصب افزونه گوگل ریدر را باز می‌کنیم. سپس مطلبی را که مایل به گوش دادن به آن هستیم انتخاب می‌کنیم. برای انتخاب می‌توانید از دکمه Shift نیز استفاده کنید. پس از انتخاب متن به منوی Tools از مرورگر فایرفاکس رفته و Speak Text را انتخاب کنید.

foxvox2 thumb گوش دادن به مطالب را جایگزین خواندن آنها کنید! بعد از چندلحظه صدای خوانده شدن متن شما آغاز خواهد شد. در نسخه رایگان اینکار توسط صدای یک مرد انجام می‌پذیرد.
 
امکان ذخیره فایل صوتی
FoxVox امکان ذخیره متن خوانده شده را در سه قالب Wave, MP3 و فایل ogg فراهم آورده است. با استفاده از این امکان می‌توانید متن‌های دلخواهتان را بصورت فایل صوتی ذخیره کرده و بعدها استفاده کنید و یا می‌توانید از مطالب وبلاگ خودتان فایل صوتی تهیه کرده و پادکست مخصوص به خود را داشته باشید و یا در کنار متن نوشته‌هایتان از فایل صوتی نیز استفاده کنید. برای اینکار به منوی Tools رفته و منوی بازشو FoxVox را باز کنید سپس قالب فایل دلخواهتان را انتخاب نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد