دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید 97 آهنگ شاد 97 آهنگهای شاد سال 1397

بدترین رمزهای عبور همه دوران ها

آیا می دانستید که اکثر مردم دنیا از تعداد معدودی رمزعبور استفاده می کنند. این مساله مدتها قبل مشخص شده است و پایه کار نرم افزارهای رمزشکن هم همین است. این نرم افزارها حروف الفبا را به صورت تصادفی از a تا z طی نمی کنند، بلکه ابتدا تعدادی رمزعبور خاص که جزو پر استفاده ترین رمزهای عبور می باشند، امتحان می کنند و اگر رمزعبور شکسته نشد، به سراغ روش های تصادفی می روند.

لطفا به عکس زیر نگاهى بیاندازید. در این تصویر ۵۰۰ تا از پر استفاده ترین (یا به عبارت دیگر بدترین) رمزهای عبور تاریخ لیست شده اند. همین اول بگویم، در صورتى که رمزعبور شما در این لیست وجود دارد، لطفا قبل از اینکه به خواندن بقیه این مقاله بپردازید، بروید و آن را عوض کنید! و به خاطر داشته باشید، هر کدام از این پسوردها حداقل توسط هزاران نفر دیگر استفاده شده اند.

گرچه بعید است، کسی خواننده نگهبان باشد و از این رمزهای عبور استفاده کند. ولی اگر خدای نکرده، رمزعبورتان را در این لیست دیدید چندان از خودتان ناامید نشوید، زیرا:
"... تقریبا از هر نه نفر یک نفر از پسوردى استفاده مى کند که در لیست زیر وجود دارد و از هر پنجاه نفر یک نفر از بیست پسورد اول لیست، استفاده مى کند."

در نگاه بیشتر به این لیست مى توانید پسوردهاى جالب و به ظاهر نایابى پیدا کنید، که در آنها فرد سعی کرده است تمام هوش خود را هنگام انتخاب رمزعبور بکار ببرد. اما به خاطر داشته باشید، هوش انسان ها در موارد زیادى مانند یکدیگر عمل می کند و قابل پیش بینى است. براى مثال توجه شما را به موارد زیر جلب می کنم:

ncc1701 شماره کشتى فضایى در فیلم جنگ ستارگان
‏thx1138 نام فیلم اول جرج لوکاس در سال ١٩٧١
‏qazwsx که از دکمه هاى سمت چپ صفحه کلیدهای معمولى به دست مى آید.
666666 شش تا شش
7777777 هفت تا هفت
‏ou812 عنوان یک آلبوم معروف در سال هاى ١٩٨٨
8675309 شماره اى که در آهنگ تامى توتنه در سال ١٩٨٢ تکرار مى شود. این آهنگ باعث شد تعداد زیادى تلفن به شماره 8675309 زده شود و افراد سراغ جنى را بگیرند.

دانلود پوستر ۵۰۰ رمزعبور

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد